Społeczeństwo » Szkolnictwo i nauka

WINIARY po raz 10 edukuje młodzież o zdrowym odżywianiu

WINIARY po raz 10 edukuje młodzież o zdrowym odżywianiu
Zobacz więcej zdjęć »
Program WINIARY „Gotuj Się Na Zmiany” to kampania edukacyjna dla dzieci i młodzieży, która ma na celu poprawienie nawyków żywieniowych uczniów szkół podstawowych w wieku 12-15 lat. Organizacją i promocją programu zajmują się: NAV agency, Mint Media oraz Clue PR.

Tegoroczna edycja jest już 10. odsłoną bezpłatnego programu realizowanego przez WINIARY. Zapisy do „Gotuj się na zmiany” rozpoczęły się 21. września. Zgłosić może się każda chętna szkoła podstawowa – wystarczy jedynie rejestracja na stronie programu. Poprzednie edycje dotarły już do około miliona uczniów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Mocne wsparcie merytoryczne oraz zaangażowanie influencerów

W celu łatwiejszego dotarcia do młodzieży do programu WINIARY „Gotuj Się Na Zmiany” zaangażowali się Natalia Paździor, zwyciężczyni pierwszej edycji MasterChef Junior, znany nauczyciel - youtuber Pan Belfer oraz Łukasz Gluza, ekspert od social media. Jako ambasadorzy programu, prowadzą oni filmowe scenariusze zajęć. Nad wszystkim czuwa renomowana dietetyczka, dr Katarzyna Zadka, autorka wielu eksperckich publikacji z zakresu żywienia, która wspiera merytorycznie cały program.

Liczne korzyści dla szkół i nauczycieli

Nauczyciele, którzy zgłoszą swoje szkoły i klasy do programu otrzymają angażujące scenariusze ułatwiające im prowadzenie zajęć, także w warunkach online. Przesyłając dokumentację kolejnych zrealizowanych zadań czy biorąc udział w ankietach, będą zdobywać punkty, które później będzie można wymienić na atrakcyjne nagrody. Do zdobycia jest 800 elektronicznych kart podarunkowych o wartości 200 zł każda, do zrealizowania sklepach Decathlon, Empik oraz RTV EURO AGD. Pięciu najbardziej aktywnych nauczycieli uzyska szansę wzięcia udziału w lekcjach kulinarnych z udziałem kucharza Roberta Harny, który przybliży ciekawe przepisy oraz tajniki obsługi sprzętu kuchennego. Na przyszły rok dla zarejestrowanych szkół zaplanowano konkurs kreatywny. Zwycięska szkoła może się spodziewać organizacji specjalnie dla nich dużego eventu kulinarnego. Przewidziano również 10 wyróżnień o wartości 1000 zł każde do realizacji w sklepach RTV EURO AGD.

Organizacją programu oraz wsparciem merytorycznym oraz komunikacyjnym zajmują się 3 agencje: NAV agency, Mint Media oraz Clue PR.

NAV agency odpowiedzialna jest za koncepcję, kreację i całościowy nadzór nad realizacją programu. W zakres obowiązków agencji wchodzi także przygotowanie materiałów merytorycznych oraz implementacja i koordynacja działań w ramach kampanii. Do obowiązków Mint Media należy z kolei kompleksowa realizacja działań w social media programu oraz działania influencer marketingu. W zakres obowiązków Clue PR wchodzą natomiast działania komunikacyjne, w tym obsługa biura prasowego, pozyskanie partnerów medialnych oraz pozycjonowanie eksperckie.

 

Więcej informacji o całej akcji można znaleźć na stronie www.gotujsienazmiany.pl/



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

AZ_2018

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »