Firma » Biznes

Wiosenna kampania wizerunkowa NoVa Park

Wiosenna kampania wizerunkowa NoVa Park
Zobacz więcej zdjęć »
Czas się pokazać! To hasło nowej kampanii wizerunkowej NoVa Park promującej wiosenno-letnie kolekcje. Najnowsza kampania ma na celu zachęcenie mieszkańców Gorzowa i okolic do częstszych wizyt w NoVa Park – miejscu idealnym na zakupy na cieplejsze dni.

Odcienie żółci i pomarańczy, plażowe akcenty oraz uśmiechnięta rodzina na wakacyjnym wyjeździe – taka sceneria towarzyszy wiosenno-letniej kampanii wizerunkowej NoVa Park, która właśnie wystartowała. To druga już w tym roku kampania promująca zakupy w NoVa Park za pomocą wyrazistego tła nawiązującego kolorami do pory roku i panującego nastroju, rodziny umiejscowionej na pierwszym planie oraz dostrzegalnych elementów rozbudzających wyobraźnię. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS, komunikacji na Facebooku oraz stronie internetowej NoVa Park.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nadchodzący sezon wiosenno-letni to cała masa nowości, dzięki którym stworzenie codziennych stylizacji okaże się łatwe i przyjemne. Klienci NoVa Park, którzy chcą odświeżyć swoją garderobę na nowy sezon, mają do dyspozycji ponad 140 sklepów i punktów usługowych, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym takie jak Pull&Bear, Reserved Kids, C&A, Medicine, Intersport, KiK, Calzedonia, Intimissimi, Smyk czy Bershka.

„W iście wiosenno-letnim nastroju wkraczamy w nowy sezon w NoVa Park. Nasza najnowsza kampania wizerunkowa z hasłem przewodnim ‘Czas się pokazać!’ ma zachęcić naszych klientów do odkrycia siebie na nowo oraz pokazania swoich mocnych stron wspólnie z ulubionymi markami dostępnymi  w NoVa Park” – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Informacje o firmie:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Tchibo, Super-Pharm, Sephora, Calzedonia, Intimissimi, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, Loox Optyk czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.

Właścicielem i zarządcą NoVa Park jest firma Prime Kapital.

www.nova-park.pl

 

Prime Kapital to jeden z wiodących operatorów w branży nieruchomości, koncentrujący swoje działania na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej oraz inwestujący głównie w projekty handlowe oraz mieszkaniowe. W portfolio Prime Kapital znajduje się ponad 20 projektów, obejmujących projekty deweloperskie na różnych etapach realizacji. Zespół Prime Kapital tworzy ponad 200 doświadczonych specjalistów ds. nieruchomości.

 

www.primekapital.com  

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Orchidea

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »