Gospodarka » Żywność
Wiosenne menu Starbucks rozkwita dzięki nowym napojom o smaku lawendy!
Wiosna powoli rozkwita nie tylko za oknem, ale i w Starbucks. Już od 4 marca Goście będą mogli odkryć cztery nowe napoje. Natomiast ci, którzy są częścią programu Starbucks® Rewards, mogli skosztować wiosny trochę wcześniej, bo już od 28 lutego! Wśród propozycji znajdą się zarówno orzeźwiające, zimne napoje idealne na pierwsze ciepłe dni, jak i rozgrzewająca kompozycja dla tych, dla których jeszcze jest trochę za chłodno na mrożone napoje.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wiosna o smaku lawendy
Wraz z nadejściem wiosny świat nabiera barw, a w tym roku do Starbucks zawitał lawendowy fiolet, który przyozdobił najnowszą ofertę. Wiosenna linia napojów zachwyca dodatkiem syropu o smaku lawendy, który nadaje im subtelny, kwiatowy akcent. W Iced Lavender Flavour Latte znajdziemy też dodatek napoju owsianego i kostki lodu, zwieńczone lekką lawendową pianką, a to wszystko połączone z łagodnym Starbucks Blonde® Espresso Roast. Alternatywą dla tych, którym jeszcze za zimno jest Lavender Flavour Velvet Latte, które otula aksamitnym smakiem i aromatem. Energetyczne orzeźwienie przyniesie z kolei Iced Lavender Flavour Matcha Latte – z intensywnie zieloną, niesłodzoną matchą. A dla miłośników deserowych przyjemności w menu pojawi się również Lavender Flavour Creme Frappuccino® – puszysta, kremowa mieszanka syropu o smaku lawendowym, mleka i lodu, podana z bitą śmietaną.
„Lawenda to idealny smak, aby łagodnie wprowadzić nas z zimy w wiosnę. Jej delikatna słodycz, lekkie kwiatowe nuty i piękny kolor przywołują uczucie odnowy i przebudzenia, które towarzyszą zmianie pór roku. Nasz nowy syrop o smaku lawendy w połączeniu z Starbucks Blonde® Espresso Roast i napojem owsianym tworzy harmonijną kompozycję, charakteryzującą się łagodnym, dobrze zbalansowanym profilem, uzupełnionym kwiatowymi nutami lawendy. Z kolei żywo zielona, czysta herbata matcha, nalewana na delikatne mleko o smaku lawendy, tworzy zachwycająco kolorowe i zaskakująco pyszne połączenie smaków. Myślę, że nasi Goście nie zawiodą się tą wiosenną propozycją.” – mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks Polska.
Tak jak lubisz
Każdy z nas ma swoje preferencje smakowe, dlatego Starbucks oferuje szerokie możliwości personalizacji napojów – w większości bez dodatkowych opłat. W kawowych kompozycjach o smaku lawendy bazą jest mieszanka ziaren Starbucks Blonde® Espresso Roast, jednak osoby preferujące bardziej intensywny smak mogą bez dodatkowych kosztów zamienić ją na klasyczne, ciemno palone Starbucks® Espresso Roast, które każdemu napojowi nada bardziej wyrazisty charakter. Możliwość personalizacji dotyczy zresztą nie tylko ziaren – Goście kawiarni mogą wybierać spośród roślinnych alternatyw dla mleka, takich jak napoje owsiany, sojowy, kokosowy czy migdałowy, zmienić syrop na inny smak, a bitą śmietanę wymienić na śmietankę wegańską. Z niewielką dopłatą dodamy z kolei dodatkową porcję espresso, syropu czy śmietany. Dzięki temu każda filiżanka może być dokładnie taka, jak lubisz.
Ciesz się wiosną cały czas
Nowa oferta w Starbucks to jednak nie tylko napoje, ale także słodkości, które idealnie pasują do dobrej kawy. W tym sezonie pojawi się Torcik Wiosenny i Donut Wiosenny – propozycje dla miłośników klasycznych deserów w świeżym, wiosennym wydaniu. Natomiast Matcha Muffin i Matcha Cookie doskonale będą komponować się z napojami o smaku lawendowym, podkreślając ich delikatne kwiatowe nuty. Połączenie kawy i słodkich nowości stworzy idealny zestaw na wiosenne dni – niezależnie od tego, czy sięgasz po klasyczne latte czy relaksującą matchę.
Wiosenny klimat kawiarni Starbucks można również zabrać ze sobą do domu, z nową mieszanką kaw Spring Season Blend® 2025. Została ona starannie skomponowana z ziaren z Ameryki Łacińskiej oraz regionu Azji i Pacyfiku. To wyjątkowa propozycja dla miłośników średnio palonej kawy, wyróżniająca się harmonijnym profilem smakowym oraz subtelną słodyczą.
Nowa oferta o smaku lawendowym, a także wszystko inne za co lubisz Starbucks czeka na Ciebie w kawiarniach sieci już od 4 marca!
Biuro prasowe Starbucks w Polsce:
Katarzyna Dorosz
starbucks@greatminds.pl
+48 780 049 662
##
Informacja o Starbucks
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.
Informacja o AmRest
Grupa AmRest jest wiodącym multibrandowym europejskim operatorem restauracji z portfolio światowych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2400 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. Ponadto, Spółka posiada w swoim portfolio marki wirtualne. Więcej informacji na stronie: www.amrest.eu
Nadesłał:
KD
|
Komentarze (0)