Zdrowie » Uroda
Wiosenne strony kobiety
Zobacz więcej zdjęć » |
Pierwsze oznaki wiosny plastycznie przedstawione w zaproszeniu skusiły na spotkanie z kosmetykami Golden Rose grupę przedstawicieli mediów drukowanych, internetowych oraz blogerki lifestylowe.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W rolę moderatora spotkania wcielił się Bartosz Głogowski, aktor filmowy, znany m.in. z seriali „Prawo Agaty”, Komisarz Alex” czy „Plebania”. Na powitanie gości wyrecytował wiersz Wisławy Szymborskiej „Portret kobiecy” oraz żartobliwy utwór anonimowego autora o przeobrażeniach kobiet w miarę upływu czasu.
Tradycję wiosennych spotkań prasowych w salonie IMR advertising by PR stanowi omówienie najnowszych trendów w kosmetyce cery, oczu, ust i paznokci przy zastosowaniu produktów Golden Rose.
Nad treścią merytoryczną prezentacji czuwała Urszula Sypniewska, koordynatorka ds. marketingu i PR marki. Natomiast Marta Pawlik-Antoniak, wizażystka firmy, przedstawiła najnowsze trendy w wiosennej kolorystyce kosmetyków i doradzała, jakie dobrać odcienie liquidów, pudrów, linerów i bronzerów do pielęgnowania i odmieniania wyglądu cery. Dziennikarki z zainteresowaniem słuchały i z ochotą oddawały się makijażom w wykonaniu profesjonalistki.
Golden Rose słynie z różnorodnej gamy lakierów do paznokci oraz z preparatów do ich wszechstronnej pielęgnacji oraz regeneracji. Firma zadbała także o panie i panów, którzy mają nawyk obgryzania paznokci. Preparat No More Bite ma gorzki smak, co skutecznie niweluje chęć skubania paznokci i skórek wokół nich, a ponadto odżywia i przyspiesza jego wzrost.
Powiedzieć, że kameralna i rodzinna atmosfera unosząca się podczas cyklicznego spotkania prasowego z Golden Rose była wyjątkowa, to nic nie powiedzieć. Kto był, ten wie, że wielkanocny śniadaniowy, wielodaniowy, autorski poczęstunek według przepisów Moniki Iskandar, dyrektor zarządzającej IMR advertising by PR, nie tylko smakował, ale i pachniał wiosennie.
Foto: IMR advertising by PR
Nadesłał:
IMR advertising by PR
|
Komentarze (0)