Moda » Odzież
Wiosna i lato w rozmiarze oversize
Zobacz więcej zdjęć » |
Wszystkie wiemy, w czym czujemy się dobrze, jaki strój dodaje nam odwagi i co założyć, by czuć się swobodnie. - Ważne jednak, by śledzić trendy, a z każdego wybierać to, co najbardziej do nas przemawia - mówi stylistka Magdalena Zabierzowska. - W ten sposób o każdej porze roku poczujemy się modne. Co w takim razie zasługuje w tym sezonie na uwagę?
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Idealny rozmiar to za duży rozmiar
Motyw przewodni tej wiosny to rozmiar – a dokładnie wszystko w wersji oversize. Bluzy, kurtki, płaszcze, nogawki spodni. Te ostatnie świetnie skomponują się ze sportowym obuwiem. – W tym sezonie wracają wysokie spodnie z szeroką nogawką, która może, ale nie musi być łączona z obcasami. Jeszcze lepiej będzie wyglądać z obuwiem sportowym – mówi Magdalena Zabierzowska, która - obok gwiazd - regularnie doradza również klientom Magnolia Park,największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku. – Prekursorem tego trendu jest Balenciaga. Tym samym tropem w swoich wiosennych stylizacjach idą Adidas, Puma i Reebok.
Moda na rybaka
Spodnie to nie jedyny element stroju, który Balenciaga wypromowała na ten sezon. To właśnie w jej kolekcji znalazł się słynny już wielki, czarny płaszcz rybacki, który zasygnalizował, że modne będzie wszystko, co przeciwdeszczowe. – Na mnie ogromne wrażenie wywarł przezroczysty płaszcz z czarną lamówką Miu Miu. Wygląda, jakby został narysowany – mówi Magdalena Zabierzowska. – Na salony wchodzi też niedoceniona cerata, a to za sprawą Burberry, który sięgnął po stare projekty z lat 80.
Modne znaczy pyszne
Tej wiosny kompletowanie garderoby zabrzmi jak zamówienie na smakowite, owocowe smoothie. Truskawka, jagoda, cytryna, a wszystko doprawione miętą – to właśnie będą najmodniejsze kolory tego sezonu. Nie zabraknie też kobiecej bieli. Dla spragnionych stylizacyjnej adrenaliny jest też opcja ognistej czerwieni. Co ważne, kolory nosimy od stóp do głów.
Faktura na pierwszy plan
W tym sezonie faktura jest bohaterem, a do tego odważnym! – Ma być błysk - lśniące tkaniny, imitacja plastiku i folii. Do tego wszelkie marszczenia i zagniecenia, czyli przynajmniej chwilowo możemy odstawić żelazka – żartuje Magdalena Zabierzowska. – Wraca również denim, ale tylko ten w wersji ciemnej, fabrycznej.
W akcesoriach postaw na swobodę
Jeśli swoją wiosenną garderobę zamierzasz wzbogacić głównie o akcesoria, must have tego sezonu jest nerka, a nawet dwie – w wersji casual i eleganckiej. Ta pierwsza może być klasycznie sportowa lub ortalionowa. - Niech po prostu swobodnie uzupełni nasz styl – sugeruje Magdalena Zabierzowska. Druga, do szpilek, będzie w czerni i na metalowym pasku. W obu przypadkach kształt i sposób noszenia (na biodrze lub przez ramię) dodadzą naszej stylizacji więcej swobody.
Magda Zabierzowska - stylistka z wieloletnim doświadczeniem w branży, kobieta o niesamowitej empatii, wyczuciu smaku i stylu. Swoje umiejętności zawodowe zdobywała w Bostonie. Osobista stylistka ludzi z show biznesu i doradca indywidualny, często zapraszana w charakterze eksperta. W Magnolia Park pomaga odkryć indywidualny styl.
https://www.magnoliapark.pl/promocje/zakupy-ze-stylistka
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Marka zaproponowała przełomowy w skali europejskiej format, który łączy sprzedaż online z offline. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.
Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.
Nadesłał:
PREXPERT
|
Komentarze (0)