Moda » Odzież

WIOSNA w domu handlowym MYSIA 3

Dobry design, proste kroje i wyjątkowa dbałość o tkaniny - tak po raz kolejny dom handlowy MYSIA 3 realizuje swoją filozofię minimalizmu i jakości na nadchodzący sezon. W dawnym budynku Cenzury czuć wiosenny klimat – pojawiły się nowe sklepy i nowe projekty.

SHE/s A RIOT na MYSIEJ 3. Na drugim piętrze domu handlowego MYSIA 3 został właśnie otwarty sklep SHE/s a RIOT. To miejsce, do którego trzeba się koniecznie wybrać nie tylko po ubrania, ale także po ciekawe pozycje książkowe, czy dotychczas niedostępne w Polsce magazyny. Na półkach KIOSKU można znaleźć wybór najlepszych tytułów gazet oraz książek z całego świata o modzie, sztuce, kulturze i biznesie. SHE/s A RIOT działa już od 3 lat, jest to brand doceniony przez media                                 i światowych celebrytów. Projektantka, Ewelina Kustra stara się, aby jej projekty były zawsze niebanalne. Inspiracje czerpie z szeroko pojętej kultury i sztuki. To świetna wiadomość dla fanów projektów tej prężnie rozwijającej się polskiej marki modowej, zwłaszcza, że jest to jej jedyny warszawski adres.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Wiosenna świeżość to nie tylko świeżość nowych kolekcji. Odwiedzając dom handlowy MYSIA 3 poczujecie ją w nowym miejscu Młoda Polska. Miejsce inspirujące, bardzo twórcze. Jak nazwa wskazuje, to tam można zobaczyć i kupić najnowsze kolekcje młodych, utalentowanych, polskich projektantów – zarówno tych, którzy wypuścili swoje pierwsze kolekcje – jak i tych, powracających po latach. To wyjątkowy punkt w domu handlowym MYSIA 3. To miejsce, w którym łączą się między innymi projekty JACOBa ze zmultiplikowanymi wizjami modowymi Arkadiusa, czy minimalistyczną kolekcję Poli Rudnicki. To tutaj możecie poczuć klimat „high fashion”. MUST BE!

 

TRENDY WIOSNA/LATO 2015 DOMU HANDLOWEGO MYSIA 3

MINIMALIZM

Nowy Jork, Paryż, Mediolan, Londyn – w kolekcjach dostępnych w domu handlowym MYSIA 3 znajdujemy trendy ze światowych wybiegów.

NENUKKO w kolekcji wiosennej ‘I’m not then’ przedstawia swoją wizję minimalizmu. Kolekcję cechuje prostota form i skromność detalu. Linie są proste i klarowne, bryły czytelne i pozbawione dekoracji. Swoboda fasonów wyraża potrzebę autonomii, otwartość i autentyzm. Zastosowane surowce to przede wszystkim materiały naturalne: len i bawełna w neutralnej gamie kolorystycznej.

 

Wiosna na MYSIEJ 3 to synonim tego, co naturalne, prawdziwe i nieskomplikowane. W ten trend wpisuje się unikalna kolekcja marki SHE/S A RIOT, która pojawiła się niedawno na MYSIEJ 3. Ubrania z tej linii docenią wszystkie RIOT GIRLs!

 

Biżuteria i zegarki z najnowszej kolekcji Calvin Klein to minimalizm w najlepszym wydaniu. Pierścionki, bransolety oraz zegarki stanowią eleganckie dopełnienie wiosennej stylizacji, a ich prostota                       i wyrafinowanie idą w parze z bardzo dobrą jakością wykonania. Calvin Klein po raz kolejny udowadnia, że minimalizm to jeden z głównych składników DNA marki.

 

PRINT

Moda to sztuka. Printy, nadruki, kreatywne wzory i ciekawe faktury pokazują twórczość projektantów. Prawdziwość tej tezy udowadnia marka ORSKA. Anna Orska to projektantka unikatowej biżuterii tworzonej z wyjątkowych kruszców przeistaczanych w oryginalne formy. Artystka prezentuje w swojej najnowszej kolekcji druki 3D, korzysta także ze skamielin – zębów rekina. Te elementy posłużyły do stworzenia długo wyczekiwanej męskiej linii biżuterii.

 

Est by eS. - tej marki nie może zabraknąć, kiedy mówimy o printach i nadrukach. To marka dostępna w sklepie NAP, która łączy w swojej kolekcji dwa ważne trendy. Z jednej strony delikatne, kobiece i proste kroje, z drugiej odważne, niebanalne wzory w mocniejszych barwach, takich jak turkus czy czerwień. Dla wszystkich, którzy chcą wyrazić siebie na wiosnę!

 

W wiosenno/letniej kolekcji KAASKAS dominuje print w różnych wariantach. Duet konsekwentnie stawia na kolory i ciekawe wzory.

 

JEANS

To jeden z głównych trendów, który po raz kolejny zdominował sesje w czołowych, modowych magazynach.

Jeans to na pewno znak rozpoznawczy dla G-Star RAW. W sezonie wiosna/lato 2015 prostota jeansu połączona została z niezwykłymi detalami w najnowszej kolekcji marki.  

Poczynając od boyfriendów w kolekcji damskiej przez „bejsbolówkę” w wersji męskiej, kończąc na zaskakującym połączeniu aksamitnych materiałów i jeansu.

Marka STETSON również doskonale wpisuje się w światowe tendencje, proponując odbiorcom najlepszej jakości jeans, czyli to co w tym sezonie najmodniejsze! Marka udowadnia, że diabeł tkwi                     w szczegółach i swoje inspiracje czerpie z podróży. W kolekcji znajdziemy jeansowe czapki                            z daszkiem i kaszkiety, wykonane z najwyższej jakości materiałów. Do obejrzenia projektów zapraszamy na II piętro domu handlowego MYSIA 3.

 

MUJI – tej marki przedstawiać nie trzeba – w tym sezonie uwodzi nas modelami z cieniutkiego jeansu, z którego powstały spódnice, koszule i bardziej tradycyjne spodnie. Dla wszystkich dla których „mniej znaczy więcej”.

 

PASTELE

Wiosna/lato 2015 to sezon delikatnej, subtelnej i przyjemnej dla oka kolorystyki. Pastele znajdziecie               w większości sklepów od MUJI poprzez NAP aż po Młodą Polskę, czy sklep STETSON.

 

Pastele to wręcz synonim tego, co wiosną dzieje się w kolekcji japońskiej marki MUJI. Stonowane barwy połączone z eleganckim krojem każdego ubrania tworzą to, co wiosną musi znaleźć się                w każdej szafie, nie tylko damskiej. Te bluzy i koszulki są idealne na weekendowy wypad!

 

MYSIA 3 to dom handlowy mieszczący się w gmachu dawnej Cenzury. W tym sezonie staje się mekką dla pasjonatów jeansu, minimalizmu oraz unikalnych printów w modowych projektach.                         Na czterech poziomach budynku znajdują się sklepy z ubraniami, akcesoriami, książkami i biżuterią oraz wyposażeniem wnętrz. Wyjątkowy charakter domu handlowego MYSIA 3 nadaje Leica Gallery, gdzie przez cały rok można oglądać wystawy fotografii polskich i zagranicznych artystów.

 

MARKI DOSTĘPNE W DOMU HANDLOWYM MYSIA 3

Moda w domu handlowym MYSIA 3 to kolekcje marek COS, MUJI, NAP, NENUKKO, Orska, Calvin Klein, SHE'S RIOT, G-STAR, Młoda Polska, STETSON.

Dla miłośników pięknej fotografii działa Leica Store i Leica Gallery!



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

DobryNews

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »