Moda » Obuwie

Wiosna, wiosna, wiosna – relacja z prezentacji kolekcji butów marki Nessi na sezon wiosna/lato 2016

Wiosna, wiosna, wiosna – relacja z prezentacji kolekcji butów marki Nessi na sezon wiosna/lato 2016
Zobacz więcej zdjęć »
Niewątpliwie długi czas smutnawej aury, wzmógł w nas potrzebę świeżości, koloru i powiewu wiosny. Takie atrakcje zapewniła marka obuwnicza Nessi, która w miniony czwartek w Nowym Showroomie zaprezentowała swoją ofertę obuwniczą na sezon wiosna/lato 16. Najnowsza kolekcja nosi nazwę „Flowers power”.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Niewątpliwie długi czas smutnawej aury, która trochę jest jesienią, a trochę zimą, wzmógł w nas potrzebę świeżości, koloru i powiewu wiosny. Takie atrakcje zapewniła nam marka obuwnicza Nessi, która w miniony czwartek w Nowym Showroomie na warszawskim Powiślu zaprezentowała swoją ofertę obuwniczą na sezon wiosna/lato 2016. Najnowsza kolekcja nosi nazwę „Flowers power" i jest bardzo bogata kolorystycznie oraz różnorodna w modelach.
Nessi jest obecne na rynku obuwniczym prawie 10 lat. W tym czasie wypracowało sobie opinię producenta, który zaopatruje swoje Klientki w buty nie tylko modne, ale przeze wszystkim wygodne, dlatego bazą kolekcji wiosna/lato 2016 są różnokolorowe mokasyny, baleriny, slip ony, wykonane z najwyższej jakości skór i zamszów, łączonych z ekstrawaganckimi dodatkami. Wiele modeli wykonanych jest z tłoczonych i dziurkowanych tkanin, w najmodniejszych kolorach złota, miedzi i srebra.
Największym zaskoczeniem dla gości , którzy licznie przybyli na premierową prezentację, były modele na obcasie i szpilce, które w tym sezonie w stopniu znacznie szerszym niż w poprzednich latach stanowią wyborne uzupełnienie casualowej oferty Nessi. Sandały wykonano z niezwykłą starannością o detale, wyważenie proporcji i dbałość o wygodę użytkowniczek. Mnogość modeli spowodowała, że obecni na prezentacji nie mogli zdecydować się na wybór jednego, preferowanego modelu.
Kolekcję „Flowers power" obejrzały stylistki i redaktorki czołowych tytułów prasowych i internetowych, prezentujących najnowsze trendy modowe oraz liczne grono znanych z ekranów Pań: Małgorzata Pieczyńska, Maria Pakulnis, Monika Zamachowska, Anna Popek, Wiganna Papina, Aleksandra Kostka, Małgorzata Ohme, Aneta Teodorczuk - Perchuć, Aleksandra Mikołajczyk, Joanna Kurowska, Marzena Kawa, Milena Rostkowska - Galant, Monika Brochacka - Goździalska, Anna Męczyńska, Klaudia Wiśniowska , Ewa Mielnicka - ambasadorka marki oraz Jarosław Szado.
Partnerami byli: Pure Home Perfume, Diu Vitam, Balneokosmetyki, Malinowe Hotele.
www.nessi.com.pl
www.facebook.nessi.com.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

modowaja

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »