Technologie » Internet

Wirtualne zakupy z efektem WOW!

Wirtualne zakupy z efektem WOW!
Zobacz więcej zdjęć »
Już prawie trzy czwarte użytkowników internetu w Polsce robi zakupy w sieci.

Oszczędność czasu, ceny niższe niż w tradycyjnych sklepach i dostępność towarów trudnych do kupienia gdzie indziej, to udogodnienia które dają wirtualnym zakupom, zdaniem coraz większej rzeszy klientów, przewagę nad wielogodzinnymi spacerami po centrach handlowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Dla internetowych konsumentów zaletą takiej formy zakupów są też promocje i rabaty. Naprzeciw ich potrzebom wyszli twórcy projektu WOW!, czyli wyjątkowej karty rabatowej, która uprawnia do korzystania z rabatów nawet do 50% w aż sześciu butikach internetowych. Aby otrzymać kartę WOW! wystarczy zrobić zakupy za co najmniej 30 zł w jednym z nich. A jest w czym wybierać – sklepy zrzeszone w programie oferują szeroki asortyment towarów – od elementów wyposażenia i wystroju domu przez praktyczne gadżety i upominki, modne torebki, akcesoria i karmy dla zwierząt, aż po repliki broni.

Naszym celem jest, aby najwyższa jakość obsługi klienta połączona z szybką dostawą oraz atrakcyjną ceną sprzedawanych w naszych sklepach produktów składały się na efekt WOW! Dlatego z myślą o naszych klientach przygotowaliśmy projekt WOW, którego celem jest wywołanie pozytywnych emocji zarówno podczas dokonywania zakupów jak i podczas ich rozpakowywania – mówi Damian Rusiecki, prezes spółki NGCom, twórcy karty.

Poza rabatami, program WOW to także karty podarunkowe o wartości od 30 do 300 złotych. To świetne rozwiązanie dla tych, którzy chcą idealnie trafić w gust obdarowywanej osoby. Karta podarunkowa WOW! jest ważna przez 12 miesięcy i można ją wykorzystać we wszystkich sklepach uczestniczących w programie. To idealny pomysł na upominek świąteczny – zamówienie jej jest bezpieczne i zajmuje kilka minut, a obdarowujący unika przedświątecznej gorączki – zakupów w pośpiechu, zawyżonych cen, tłumów ludzi i braku wolnych miejsc na parkingach centrów handlowych.

Sklepy biorące udział w programie to:

www.torebki.pl

www.citihome.pl

www.petity.com

www.repliki.com

www.bagstyle.pl

www.smartfox.pl

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Anna Sobolewska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »