Firma » Reklama
WIŚNIOWSKI wspiera akcję charytatywną na rzecz powodzian
Polski lider w produkcji bram, ogrodzeń, okien i drzwi dołączył do medialnej akcji wsparcia powodzian. Tym samym, zachęca do obejrzenia specjalnego charytatywnego bloku reklamowego z którego całkowity dochód zostanie przekazany na pomoc poszkodowanym, a konkretnie na wsparcie Szpitala w Nysie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Firma WIŚNIOWSKI, znana z innowacyjnych i trwałych rozwiązań w zakresie bram i ogrodzeń, zdecydowała się wziąć udział akcji TVN, widząc w niej szansę na realne wsparcie osób, które najbardziej ucierpiały w wyniku katastrofy.
Agata Stachoń, kierowniczka działu komunikacji marki WIŚNIOWSKI komentuje: "W obliczu trudnych wydarzeń w kraju czujemy odpowiedzialność, by zaangażować się i pomóc tam, gdzie nasza obecność może mieć realny wpływ. Decyzja o wsparciu charytatywnego bloku reklamowego była dla nas naturalna”.
Dla WIŚNIOWSKI ta akcja to nie tylko pomoc, ale także istotny element budowania społecznej odpowiedzialności marki. Jak podkreśla Agata Stachoń, działania prospołeczne są integralną częścią strategii firmy, a udział w tej inicjatywie pokazuje, że marketing może być narzędziem do wspierania ważnych celów.
Blok reklamowy można będzie oglądać już 20 września; emisja zaplanowana jest tuż po programie „Fakty” w TVN, czyli po godzinie 19:25.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
mstrzykalska
|
Komentarze (0)