Dom » Budownictwo
WIŚNIOWSKI z potrójną siłą w kampanii smartCONNECTED
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ramach kampanii smartCONNECTED realizowane są działania reklamowe:
outdoor, spoty reklamowe w telewizji oraz w radiu.
Tegoroczna kampania sponsorska marki WIŚNIOWSKI to zapowiedź nowoczesnej
technologii smartCONNECTED, która jest już dostępna w ofercie producenta. Spoty
emitowane są w największych stacjach telewizyjnych. Przekaz został wzmocniony
spotami radiowymi w stacji RMF FM oraz RMF Classic. Łączona kampania - spot 30
sekund oraz wskazanie sponsorskie 8 s, emitowane są w całej Polsce. Spoty radiowe-
tak samo jak i telewizyjne będzie można usłyszeć w paśmie primetime. Dodatkowo
w 10 miastach Polski znajdują się billboardy promujące najnowszą ofertę marki.
Billboardy umieszczone zostały w takich miastach jak: Katowice, Wrocław, Bielsko-
-Biała, Sosnowiec, Chorzów, Bydgoszcz, Szczecin, Częstochowa, Gdańsk, Poznań.
Założeniem nowej kampanii jest przedstawienie najnowszej oferty smartCONNECTED.
Komunikacja skierowana jest nie tylko do miłośników nowoczesnych technologii,
ale przede wszystkim do konsumentów, którzy chcą zwiększyć komfort oraz
bezpieczeństwo w swoim domu.
Spójny przekaz marketingowy to klucz do sukcesu każdej pomyślnie przeprowadzonej
kampanii. Dlatego w swoich nowych spotach telewizyjnych, reklamach outdoorowych
i internetowych, WIŚNIOWSKI wybrał schemat nadający marce aurę innowacyjności
i przyciągający uwagę klientów zafascynowanych nowinkami technologicznymi.
WIŚNIOWSKI świadomie wykorzystuje zatem swoje atuty aby jednoznacznie
trafić do odbiorców z jasnym i spójnym przekazem, za pośrednictwem telewizji, Internetu,
prasy, billboardów a radia. Intensywność kampanii w połączeniu z jej integralnością
to prosty przepis na sukces.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Arni
|
Komentarze (0)