Firma » Reklama

Witryna sklepowa, która zachęca

Wielu właścicieli sklepów czy punktów usługowych, zwłaszcza tych zlokalizowanych przy głównej drodze w mieście, musi dokładać dużych starań, aby wyróżnić się wśród konkurencji i zwrócić uwagę przechodniów.

Co zatem mogą oni uczynić, aby ich lokale stały się bardziej zauważalne w gąszczu innych witryn?

Aranżacja wnętrza

Jednym z najlepszych sposobów na zwrócienie uwagi przechodniów jest stworzenie oryginalnej aranżacji wnętrza za szybą. To właśnie to miejsce decyduje o tym, czy potencjalny klient zeche wejść do środka. Witryny sklepów odzieżowych zazwyczaj ustawiają manekiny ubrane w aktualne trendy modowe, księgarnie prezentują bestsellery wydawnicze, sklepy spożywcze kuszą promocjami cenowymi. Każda branża ma swój sposób na przyciągnięcie uwagi. Wszystko jednak zależy od pomysłowości oraz wymyślenia rozwiązania, dzięki któremu uda się wywołać efekt zainteresowania, zaskoczenia czy wręcz zafascynowania!

Okleiny na szyby

To kolejny pomysł na zwiększenie atrakcyjności swojej witryny. Oklejanie witryn świetnie sprawdzi się wówczas, gdy nie mamy możliwości przygotowania widocznej za szybą, ciekawej aranżacji. Zaletą tego typu oklein jest możliwość szybkiego ich usunięcia, w związku z czym można zmieniać wygląd swojej witryny sezonowo lub przy okazji różnych wydarzeń czy nowych promocji.

Szyld

Szyld nad sklepem czy punktem usługowym jest bardzo ważnym elementem wizerunku, ale również wpływa na widoczność danej firmy. Zwykły szyld z jednokolorowym napisem może nie wystarczyć, aby wyróżnić się wśród innych, zawieszonych w tym samym rzędzie. Co w takiej sytuacji zrobić? Możemy na przykład posłużyć się kasetonem świetlnym, który sprawi, że nawet po zmroku nasz napis będzie doskonale widoczny.

Innym rozwiązaniem jest zastosowanie nowoczesnej techniki tworzenia napisów 3D, wykorzystując litery przestrzenne. Dzięki temu nasz napis nie tylko będzie lepiej widoczny na tle innych, ale również będzie doskonałą formą promocji oraz pozytywnie wpłynie na wizerunek firmy.

Potykacze

Warto również zainteresować się wykorzystaniem tzw. standów lub potykaczy, które możemy wystawić przed naszym punktem sprzedaży. Tego typu materiały reklamowe możemy zastosować do promocji nowej oferty, poinformowaniu o okazjach cenowych czy innych atrakcjach skierowanych do potencjalnego klienta.

Bez względu na to, za pomocą której z powyższych form będziemy chcieli wyróżnić swój lokal, liczyć się będzie przede wszystkim pomysł. Bowiem to on jest kluczem do tego, aby zainteresować przechodniów i skłonić ich do wybrania właśnie naszego punktu.




Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

izobniow

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »