Technologie » Internet

Woda jest super! Nowa aplikacja dla dzieci od Żywiec Zdrój

Woda jest super! Nowa aplikacja dla dzieci od Żywiec Zdrój
Zobacz więcej zdjęć »
Polskie dzieci piją nie tylko za mało, ale i sięgają po niewłaściwe źródła nawodnienia. Często zamiast wody wybierają słodzone napoje, czy soki.

Aby więc zachęcić najmłodszych do picia wody, a jednocześnie poprzez zabawę edukować na temat jej znaczenia Żywiec Zdrój stworzył wyjątkową aplikację „Woda jest super”. Aplikacja wesprze rodziców w budowaniu u dzieci zdrowego nawyku picia wody już od najmłodszych lat. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 Rola rodzica w budowaniu odpowiednich nawyków jest kluczowa. Dla dzieci w wieku przedszkolnym to właśnie rodzice są ogromnym autorytetem i mają duży wpływ na to, co piją ich pociechy. Nowa aplikacja „Woda jest super” od Żywiec Zdrój to doskonałe narzędzie, które pomoże rodzicom zachęcić dzieci do picia wody oraz

w interesujący sposób edukować o jej roli w przyrodzie. Aplikacja odpowiada na aktualny i chętnie wykorzystywany trend na przyjemną, a zarazem skuteczną naukę poprzez zabawę.

Aplikacja „Woda jest super” dostępna jest na telefony i tablety zarówno z systemem IOS, jak i Android. Można ją pobrać za darmo z:

App Store (https://itunes.apple.com/pl/app/woda-jest-super/id1046444790?l=pl&mt=8)

Google Play (https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.digitaltouch.wodajestsuper).

 

Aplikacja składa się z 4 mini-gier:

Drzewo – dzięki tej mini-grze dzieci poznają wpływ wody na życie roślin i ich rozwój. Gra polega na hodowaniu drzewa, podlewaniu go, a następnie zbieraniu owoców, które pojawią się na drzewie wyłącznie dzięki właściwej opiece.

Wanna – dzieci kąpiąc swojego wirtualnego zwierzaka, poznają przy okazji działanie wody i jej wpływ na otaczające nas przedmioty. Dzięki tej mini-grze najmłodsi poznają podstawowe właściwości i cechy fizyczne wody.

Plac zabaw – zadaniem dzieci w tej mini-grze jest spakowanie się na plac zabaw. Oczywiście koniecznie trzeba pamiętać o zabraniu wody do picia. Gdy dziecko dotrze na wirtualny plac zabaw może pograć w piłkę, w klasy lub pobawić się w piaskownicy. Każda z tych aktywności sprawia, że z kubka na ekranie wraz z upływem czasu, znika także woda, której zapas należy uzupełniać. Dzięki temu dzieci uczą się, że podczas zabawy należy dbać o odpowiednie nawodnienie, aby mieć siłę i energię do dalszej zabawy.

Obieg wody w przyrodzie - dzięki tej mini-grze poprzez łączenie chmur, wywoływanie deszczu czy szukanie skarbów w morzu dzieci dowiedzą się, jak woda krąży
w przyrodzie.

 

Aplikacja „Woda jest super” to kolejne narzędzie wspierające budowanie zdrowego nawyku picia wody, stworzone w ramach programu „Mamo, tato, wolę wodę!”. Jest to jeden z największych programów edukacyjnych skierowanych do przedszkoli w Polsce. Ruszył w 2009 roku a jego nadrzędnym celem jest zachęcanie dzieci do picia wody  poprzez edukację na temat jej roli w przyrodzie i życiu człowieka. Od pierwszej edycji partnerami merytorycznymi programu są Instytut Żywności i Żywienia oraz Instytut Matki i Dziecka. Od początku funkcjonowania programu już ponad milion przedszkolaków bawiąc się i ucząc odkrywało fascynujący świat wody.

O firmie

Firma Żywiec Zdrój jest liderem na polskim rynku wody butelkowanej[1]. Wieloletnia tradycja i ogromne doświadczenie sprawiły, że Żywiec Zdrój stał się dla konsumentów synonimem jakości, którą gwarantują najwyższe standardy wydobycia i butelkowania. Firma od lat konsekwentnie rozwija swoją ofertę wprowadzając napoje, będące połączeniem najwyższej jakości wody źródlanej ze smakiem owoców. Czerpiąc ze źródeł Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne, przyjazne miejsce pracy i wsparcie społeczności lokalnych. Realizuje też inicjatywy o charakterze edukacyjnym, takie jak: „Mamo, Tato, wolę wodę” czy „Woda na Start”, których celem jest poprawa wiedzy oraz zmiana postaw, zachowań i nawyków związanych z nawodnieniem i dietą.

 

[1] Żywiec Zdrój S.A. za Nielsen, Żywiec Zdrój S.A. osiągnął najwyższy udział równy 32,3% w kategorii wody butelkowanej (z uwzględnieniem tzw. wód smakowych) w rynku Cała Polska (jako suma rynków Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze i winno-cukiernicze, Stacje Benzynowe), Panel Handlu Detalicznego, udziały wartościowe w okresie I-XII 2014



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ag89

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »