Firma » Biznes
Wojciech Porębski: z CityBoard Media do MyLED
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Wojciech Porębski ma ponad siedmioletnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej. Ostatnio pracował dla CityBoard Media, gdzie odpowiadał za obsługę klienta w kwestii sprzedaży kampanii na nośnikach reklamy zewnętrznej.
„W związku z dużym zainteresowaniem Platformą MyLED oraz rozbudową systemu o nowe możliwości, poszerzamy nasz zespół. Cieszymy się, że Wojtek do nas dołączył i liczymy na efektywną i przyjemną współpracę” - mówi Grzegorz Śliwa, Prezes MyLED.
MyLED to zintegrowana w całej Polsce sieć ekranów ledowych z platformą internetową do realizowania i zarządzania kampaniami w cyfrowym outdoorze. Internetowa platforma pozwala użytkownikom na samodzielne planowanie, realizację i modyfikację kampanii w czasie rzeczywistym. Użytkownik może on-line wgrać własny spot, ustalić czas emisji, dobrać standard i lokalizację nośników oraz automatycznie wygenerować raport.
Nadesłał:
KnowledgeHub
|

ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Wavin Take Back - bezpłatny zwrot rur i kształtek z tworzyw nadających się do recyklingu
Komentarze (0)