Firma » Biznes
Wojewodzic wybrał ImPress PR
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Zadaniem agencji jest realizacja strategii komunikacyjnej dla poszczególnych linii produktowych oraz samych produktów kolekcji jesienno-zimowych i wiosenno-letnich. Agencja zajmie się również szeroko rozumianymi relacjami z mediami oraz bieżącym doradztwem w zakresie strategii komunikacyjnej na poziomie produktowym.
Prowadzone działania mają ugruntować obecność marki Wojewodzic jako jednego z najbardziej cenionych polskich producentów wysokiej jakości torebek i galanterii skórzanej.
Firma Wojewodzic istnieje na rynku od 1996 r. W jej ofercie znajduje się obecnie ponad 100 modeli torebek damskich, szytych z wysokiej jakości skór włoskich i oferowanych w wielu wariantach kolorystycznych. Sieć dystrybucji firmy liczy ponad 80 placówek na terenie całego kraju.

„Czas zrozumieć Atom” – kolejny etap kampanii edukacyjnej Ministerstwa Energii
Solidarność na Święta - słodkie prezenty w wyjątkowej odsłonie
Smak, który łączy! Profi i JemyJemy z największą kampanią digitalową ostatnich lat
Surowce sygnalizują spowolnienie produkcji przemysłowej
Komentarze (0)