Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda
Wrocław kupuje smart z Factory
Zobacz więcej zdjęć » |
Będzie to możliwe podczas wielkiej akcji rabatowej organizowanej wspólnie z aplikacją mobilną Qpony.pl – Można znaleźć tam specjalne oferty i rabaty przygotowane przez nasze sklepy – mówi Joanna Sikora z działu marketingu Factory we Wrocławiu. – Dzięki temu będzie można zdecydować się na większe zakupy i wybór ciekawych rozwiązań, jakie marki proponują w swoich wiosennych kolekcjach. Wystarczy ściągnąć aplikację dostępną na wszystkie rodzaje smartfonów, aby móc skorzystać z promocji przygotowanych przez naszych najemców. Z myślą o miłośnikach tradycyjnych kuponów rabatowych przygotowaliśmy także drukowane książeczki z promocjami, które będzie można odebrać w Factory od 14 do 30 kwietnia oraz w najbardziej ruchliwych punktach Wrocławia, a także podczas zakupu biletów w Multikinie oraz Heliosie. W sumie przygotowano ponad 70 ofert z rabatami od cen outletowych. Wśród nich są m.in. Adidas, Reserved , Venezia, Diverse, Coccodrillo, Mango, Reebok, House, Lancerto, Levi’s, Mohito, O’neill, Asics, Simple, Benetton, Triumph. Dzięki akcji będzie można zaoszczędzić nawet do 70% w porównaniu z ofertami w tradycyjnych galeriach handlowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
To nie pierwsza akcja, którą wrocławskie Factory organizuje we współpracy z Qponami.pl W ten sposób największe centrum outletowe wpisuje się w trend mobilnych zakupów, na które także Wrocławianie decydują się coraz częściej. Na statystycznego Polaka przypada już średnio 1,7 urządzenia mobilnego. Dla przedstawicieli najmłodszego pokolenia smartfon, czy tablet stały się w zasadzie nieodłącznymi atrybutami życia. To właśnie te urządzenia, obok stacjonarnych komputerów, królują wśród miejsc, gdzie poszukujemy okazji, czy promocji. Jak pokazują badania, urządzenie mobilne towarzyszy dzisiaj przy co trzeciej decyzji zakupowej Polaków. – Nie lubimy przepłacać – dodaje Joanna Sikora. – Dlatego wybór smartfona jako towarzysza zakupów jest naturalny. Nie tylko dla najmłodszych klientów. Telefon jest dla sporej części naszych klientów naturalnym uzupełnieniem codziennych drobiazgów, takich jak klucze, karta kredytowa, czy zegarek. Jego wielofunkcyjność tak naprawdę sprawia, że każdy, kto chce kupować rozsądnie nie może obejść się bez niego.
Nadesłał:
a.piwek
|
Komentarze (0)