Firma » Bankowość

Wróżbita Maciej bohaterem nowej kampanii Credit Agricole

Wróżbita Maciej bohaterem nowej kampanii Credit Agricole
Zobacz więcej zdjęć »
Wróżbita Maciej dołącza do Dawida Podsiadło, Roberta Makłowicza, pashyBicepsa i Sanah w zaskakującej odsłonie kampanii Credit Agricole. Najnowszy spot odnosi się do rosnącej inflacji oraz niepewnej przyszłości, zwłaszcza finansowej.

Znani są już wszyscy nowi bohaterowie wyjątkowej kampanii Credit Agricole w odświeżonej formule. Do Dawida Podsiadło, który jest ambasadorem marki, Roberta Makłowicza, pashyBicepsa i Sanah, dołączył Maciej Skrzątek – wróżbita, tarocista. Reklama podkreśla, że nawet wróżbita Maciej nie wie, jaka będzie inflacja. Odpowiedzią na niepewną przyszłość może być kredyt gotówkowy od Credit Agricole z gwarancją stałej raty kredytu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

- Nasze propozycje są odpowiedzią na bardzo silnie sygnalizowane przez klientów kwestie związane z wysoką inflacją. Chcemy dać im poczucie, że przychodzimy z pomocą, oferując rozwiązania i ofertę, które pomogą im uporać się z tym problemem. Rozumiemy, jak ważne jest poczucie stabilności. Dlatego stale poszukujemy rozwiązań, które przyniosą im, jak najwięcej korzyści – podkreśla Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole.

 

Niezależnie od inflacji i rosnących cen klienci Credit Agricole mają gwarancję, że rata kredytu gotówkowego nie wzrośnie przez cały okres trwania umowy kredytowej. Klienci mogą pożyczyć od 2 tys. do 200 tys. zł, a Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 11,58%. Trwa również promocja „Gotówka z prowizją 0%”. Promocja dotyczy kredytu gotówkowego do 20 tys. zł. Mogą z niej skorzystać klienci, którzy nie mają w Credit Agricole innego produktu kredytowego, ale posiadają w tym banku konto lub otworzą je najpóźniej w dniu podpisania umowy kredytowej.

  Aktualnie w telewizji są emitowane cztery spoty reklamowe Credit Agricole kierowane do różnych segmentów klientów. Bank promuje w nich: nową aplikację „CA24 Mobile – pełną korzyści” i rabaty na zakupy dostępne w Klubie korzyści, konto z premią 555 zł i kartę z ekotworzywa, a także lokatę mobilną na 8 proc. oraz kredyt gotówkowy ze stałą ratą. W każdym spocie w duecie z Dawidem Podsiadło występuję inna gwiazda. Zaproszone do współpracy osoby zostały dobrane tak, by trafić z przekazem do różnych grup klientów i ich potrzeb. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

prca

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »