Zdrowie » Dziecko
Wspólne chwile z Piccolo w nowej kampanii telewizyjnej
Zobacz więcej zdjęć » |
Jest to kontynuacja szerszej strategii marketingowej, która ma na celu budowanie wizerunku Piccolo jako marki obecnej podczas świętowania najważniejszych chwil w życiu dziecka.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Celem kampanii telewizyjnej Piccolo jest wzmocnienie świadomości marki, która już od 18 lat towarzyszy dzieciom w świętowaniu wyjątkowych okazji, nadając im szczególną rodzinną oprawę. Familijny charakter popularnego serialu „Na Wspólnej” koresponduje z wartościami marki Piccolo, podkreślając jak ważne są bliskie relacje rodzinne i radość płynąca ze wspólnego spędzania czasu z najbliższymi. Relacje te nabierają niepowtarzalnego charakteru podczas celebrowania ważnych chwil w życiu dziecka, a tych w maju jest wyjątkowo dużo: to okres majówek, pełnych wzruszeń uroczystości komunijnych oraz wyczekiwanego przez wszystkie maluchy Dnia Dziecka.
8-sekundowe spoty Piccolo będę emitowane przez cały okres wzmożonej aktywności marki Piccolo – od początku maja aż do Dnia Dziecka, przy wszystkich premierach i powtórkach serialu „Na Wspólnej” w dużym TVN. Kampania adresowana jest do matek, posiadających dzieci w wieku 4-14 lat, które stanowią główną grupę komunikacyjną marki, a jednocześnie chętnie śledzą losy serialowych bohaterów – tych dorosłych i najmłodszych, z „Na Wspólnej”.
Spoty kreacją graficzną nawiązują do poprzedniej odsłony kampanii z grudnia zeszłego roku. Zrealizowane zostały przy użyciu nowoczesnej techniki łączącej klasyczną animację rysunkowego Piccolo Boya, będącego ikoną marki, z animacją 3D.
Kampanii telewizyjnej towarzyszy silne wsparcie w punktach sprzedaży w postaci dodatkowych ekspozycji i animacji oraz materiałów POS dostosowanych do specyfiki poszczególnych kanałów. Wzmożone działania marketingowe obejmą wszystkie kanały sprzedaży: handel nowoczesny, tradycyjny oraz sklepy SMYK, w których marka obecna jest od 3 lat. Piccolo pojawi się także po raz drugi w sieci drogerii Rossmann.
Dodatkowo na stronie www.piccolo.pl zostanie przeprowadzony ogólnopolski konkurs dla dzieci w wieku 6-13 lat, w którym wybiorą one swój nowy wymarzony smak Piccolo!
Kreację kampanii przygotowało studio grafiki i animacji Rosenbot, zaś za komunikację public relations odpowiada Agencja Kuźnia PR.
Nadesłał:
Julita
|
Komentarze (0)