Zdrowie » Dziecko
Wspólnie budujmy dziecięcy świat!
Zobacz więcej zdjęć » |
Po niezwykle emocjonującym etapie konkursowym, wreszcie przyszedł czas na spełnienie marzeń lokalnych społeczności. Już od początku sierpnia, marka NIVEA rozpoczyna budowę
40 Rodzinnych Miejsc Zabaw. Jednak, aby ponownie poczuć tę ogromną radość, z powodu wygranej, należy uzbroić się w cierpliwość. W oczekiwaniu na otwarcie nowych placów zabaw, warto postawić na jakościowy czas w domu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jakościowy czas - badania
Kiedy kończy się lato, a pogoda nie pozwala na aktywną zabawę na świeżym powietrzu, rodzice muszą znaleźć sposób na spędzenie czasu w domu. Potwierdzają to badania przeprowadzone przez Millward Brown, z których wynika, że co piąty pracujący rodzic, swój wolny czas
z maluchem, spędza w domowym zaciszu (19%)[*]. I co wtedy wspólnie robią? Niestety, okazuje się, że niemal co druga polska rodzina spędza czas z dzieckiem przed telewizorem (44%),
a tylko co trzecia wybiera wspólną zabawę (30%) czy słuchanie muzyki (30%). Wśród badanych rodziców, 40% decyduje się na gotowanie z dzieckiem, a 20% wybiera rysowanie
i malowanie.
Jakościowa zabawa w domu
Troszcząc się o rodzinne relacje marka NIVEA pragnie zainspirować rodziców do jakościowego spędzania czasu z dzieckiem, z dala od telewizora czy komputera. W tym celu, Mateusz Kusznierewicz, Ambasador projektu „Podwórko NIVEA" przygotował porady, dzięki którym czas spędzony w domu stanie się wyjątkową przygodą dla całej rodziny. Nawiązując
do dobrze znanych dzieciom i rodzicom zabawki, marka stworzyła limitowaną edycję klocków „Podwórko NIVEA".
Klocki „Podwórko NIVEA"
W ramach kampanii, marka NIVEA stworzyła limitowaną edycję klocków „Podwórko NIVEA". Zestaw zawiera 250 elementów, z których można zbudować własne Rodzinne Miejsce Zabaw. Wśród miniaturowych sprzętów znajdują się między innymi: Linarium namiot, Huśtawka ważka czy Bocianie gniazdo, czyli sprzęty, które pojawią się na retro-nowoczesnych placach zabaw. Jak przyznaje Mateusz Kusznierewicz, Ambasador projektu: „Razem z Nataszą i Maxem potrafimy godzinami tworzyć wyjątkowe budowle, zamieniając się w prawdziwych inżynierów. Cieszę się, że teraz będziemy mogli wybudować własne „Podwórko NIVEA", które będzie przypominało nam wspólne chwile spędzone w Rodzinnych Miejscach Zabaw."
Zainspiruj się i wygraj klocki „Podwórko NIVEA"
Aby zdobyć limitowany zestaw klocków „Podwórko NIVEA" wystarczy wejść na stronę akcji i wziąć udział w konkursie. Na wszystkich, którzy o kreatywnej zabawie w domu pragną dowiedzieć się więcej, czekają porady Mateusza Kusznierewicza, Ambasadora projektu i aktywnego taty dwójki dzieci.
Więcej na: www.NIVEA.pl
[*] Millward Brown, Spędzanie wolnego czasu – rodzice i dzieci w wieku 2-12 lat, 7 listopada 2013, N=605
Nadesłał:
MonikaMSL
|
Komentarze (0)