Rozrywka » Sport
Wspólny bieg łódzkich firm w szlachetnym celu
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
,,Charytatywny strzał w 10.” to inicjatywa stworzona przez Bluerank z okazji 10 urodzin. – Postanowiliśmy, że nasze dziesięciolecie spędzimy tak jak lubimy, w sportowym stylu i jednocześnie pomożemy w zmianie czyjegoś życia na lepsze – mówi Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzający w Bluerank. Na urodzinach nie może zabraknąć gości, zatem do wspólnej zabawy zostały zaproszone inne firmy działające w Łodzi. Swój udział w biegu potwierdziły już: AMG.net, TOYA, Kamikaze, MOSQi.TO i Infosys.
19 kwietnia 2015 roku drużyny pobiegną wspólnie na 10 km w ramach ALE 10k Run podczas Maratonu DOZ w Łodzi. Celem akcji jest nie tylko wspólna zabawa i integracja, ale przede wszystkim pomoc dla chorej na Zespół Angelmana, 4-letniej Hani Naze. Każdy z uczestników wpłaca 100 zł na indywidualne konto Hani, a zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na leczenie i rehabilitację dziewczynki.
Choroba jest nieuleczalna, objawia się między innymi opóźnieniem w rozwoju psychoruchowym, zaburzeniami mowy i równowagi, nadpobudliwością, trudnościami w poruszaniu się i drżeniem kończyn, dlatego Hania musi być poddawana ciągłym zabiegom rehabilitacyjnym, dzięki którym może lepiej i bardziej samodzielnie żyć.
W zeszłym roku drużyna Bluerank pobiegła dla Hani w 26 – osobowym składzie. Udało się zebrać 2600 zł na pomoc dziewczynce. Zarówno firmy, jak i osoby indywidualne mogą wciąż zgłaszać się do wspólnego biegu.
Więcej informacji:
www.bluerank.pl/10X10
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Marta Ostrowska
|
Komentarze (0)