Dom » Wnętrza

Współpraca Homla i BRIJU

Marka wyposażenia wnętrz Homla i producent ręcznie robionej biżuterii – BRIJU połączyły siły, by wspólnie odpowiedzieć na pytanie, jak wygląda Twoja złota chwila przyjemności. Tak zdefiniowana idea stała się light motywem kampanii realizowanej pod hasłem #zlotachwilaprzyjemnosci.

W ramach kampanii Homla i BRIJU zachęcają konsumentki do wzięcia udziału
w kreatywnym konkursie.
Zasady zabawy są proste: wystarczy, że Polki pokażą jak wygląda ich złota chwila przyjemności. Obie marki przygotowały nie tylko atrakcyjne nagrody, ale przede wszystkim stworzyły dedykowany zestaw kubków Sinnes. Te kultowe, subtelne kubki ze złotymi zdobieniami od dawna „goszczą” w polskich domach. Tym razem wyjątkowa edycja dwupaków zawiera unikatowy złoty kubek. Zestaw dwóch kubków SINNES w złotym i białym kolorze doskonale sprawdzi się zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje. Kubki stanowią niezwykłe urozmaicenie kuchennego wystroju. Wysokiej jakości ceramika jest odporna, a złote wykończenie dodaje im wyjątkowego uroku. Dodatkowo dwupak sinnes zyskał wyjątkową oprawę w postaci dedykowanego opakowania, które idealnie sprawdzi się na prezent. Kampania realizowana jest w dniach od 3 lipca do 30 sierpnia w kanałach social media obu marek. Dodatkowo – wspierana będzie dedykowanymi nośnikami POS w salonach Homla oraz BRIJU w całej Polsce.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Homla, mająca obecnie sieć 24 salonów na terenie całego kraju, od samego początku swego istnienia dba o to, by dostarczać konsumentkom funkcjonalne i piękne produkty do stylizacji wnętrz – zawsze
w optymalnej cenie. Idea wspólnego działania Homla z marką BRIJU zrodziła się naturalnie – oba brandy mają wspólne grupy docelowe i podobne wizje dotyczące przenikania się trendów.

Koncept kampanii i jej KV stworzył dział marketingu marki Homla.

Szczegóły konkursu znajdują się na dedykowanym landing page: https://homla.com.pl/zlotachwilaprzyjemnosci

 

O nas

Homla jest marką wyposażenia wnętrz dostępną na terenie całego kraju w 24 salonach. Produkty marki Homla zostały stworzone po to, by życie konsumentek było prostsze, bardziej wygodne i piękne. Oferta marki to kompleksowe wyposażenie salonu, sypialni, kuchni, łazienki oraz tysiące dekoracji i prezentów na każdą okazję. Homla oferuje wyjątkowy design w najlepszej cenie. Więcej informacji na www.homla.com.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

a.kalinska@homla.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »