Moda » Odzież

Wszystkie marki Inditex i LPP w Posnanii

Wszystkie marki Inditex i LPP w Posnanii
Zobacz więcej zdjęć »
Dwa koncerny odzieżowe: polski LPP oraz hiszpański Inditex otworzą w Posnanii salony wszystkich swoich marek. Poznańskie centrum rozpocznie działalność już w październiku br.

Spośród ponad 300 marek obecnych w centrum Posnania istotną część stanowią marki modowe. Ich oferta obejmuje szeroki wybór ubrań i dodatków na wszelkie okazje i dla klientów w różnym wieku oraz o różnych upodobaniach. Wśród nich znajdą się wszystkie marki dwóch największych na polskim rynku firm odzieżowych: hiszpańskiego Inditexu i polskiego LPP.   

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Posiadający ponad 7 tys. sklepów na świecie Inditex wynajmie w Posnanii w sumie ponad 6 tys. mkw. powierzchni. Zaprezentuje na niej ofertę marek: Zara, Zara Home, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho i Massimo Dutti. Salony te zajmą od 260 mkw. w przypadku Oysho, po aż 2,7 tys. mkw., na których swój asortyment przedstawi Zara.  

Grupa odzieżowa LPP otworzy w Posnanii salony wszystkich swoich marek: Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay i nowej marki premium Tallinder. Salony te zajmą łącznie ponad 4,5 tys. mkw., w tym debiutujący w Poznaniu Tallinder – 406 mkw., a najwięcej flagowy produkt LPP czyli Reserved – 2,1 tys. mkw. Zlokalizowany na 1 piętrze, dwupoziomowy salon Reserved będzie doskonale widoczny dla klientów dzięki 8 metrowym witrynom.

W Posnanii, LPP wynajmować będzie największą powierzchnię dla naszych sześciu marek odzieżowych. Tym samym poznańskie centrum jest pierwszym w Polsce, w którym wraz z otwarciem się nowego obiektu, dostępne będą pod jednym dachem wszystkie nasze marki wraz z najnowszą Tallinder. Poza salonem Tallindera, którego aranżacja została bardzo pozytywnie odebrana na rynku, ważnym wydarzeniem w Posnanii będzie prezentacja najnowszej aranżacji sklepu naszej flagowej marki Reserved. Poprzedzi ją debiut na niemieckim rynku w Monachium, planowany na wrzesień tego roku – zapowiada Marek Jamroż, Team Leader Poland w LPP. Jego zdaniem szansą dla Posnanii jest jej wielkość. Obiekt oferuje 100 tys. mkw. najmu, trafiając tym samym do grona największych centrów handlowych w kraju. – Ze względu na swą skalę Posnania w perspektywie kilku lat ma szansę dominować w regionie wielkopolskim – prognozuje Marek Jamroż.

Posnania zaoferuje klientom najbardziej kompleksowy zestaw marek modowych w Wielkopolsce. Są wśród nich zarówno znane marki międzynarodowe, w tym debiutujące na poznańskim rynku jak Forever 21, jak również butiki polskich projektantów. Na gości poszukujących ekskluzywnych kolekcji czekać będzie oferta odzieży i akcesoriów z najwyższej półki prezentowana w specjalnie zaaranżowanej części Posnanii nazwanej FORUM.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »