Firma » Biznes
Wszystko o marce – wyzwania, narzędzia, metody
Podczas warsztatów uczestnicy poznają dekalog brandingu, czyli kluczowe zasady, które nim rządzą. Dowiedzą się na czym polegają mikro i makro sygnały, które marka wysyła potencjalnym odbiorcom oraz jakie są etapy jej tworzenia. Nauczą się również w jaki sposób definiować cele, tworzyć strategię działań i jak realizować ją przy pomocy odpowiednich wizualizacji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Prowadzący spotkanie, Jarosław Korkuś jest partnerem w agencji kreatywnej John Weston Group, gdzie pomaga firmom i instytucjom zaistnieć w internecie. Specjalizuje się w zwiększaniu sprzedaży, poprawianiu wizerunku oraz wprowadzaniu nowoczesnych narzędzi i rozwiązań komunikacyjnych. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie we współpracy z firmami pozwoliło mu na opanowanie do perfekcji sztuki optymalnego zarządzania budżetami reklamowymi.
Bezpłatne warsztaty „Współczesne metody brandingu" odbędą się we wtorek, 22 sierpnia w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem:
www.nowoczesnybranding.evenea.pl
Nadesłał:
Komunikacja Plus
|
Komentarze (0)