Firma » Biznes
Wybrani przez klientów
Zobacz więcej zdjęć » |
Wąska grupa laureatów tej nagrody została wyłoniona na podstawie badania popularności marek funkcjonujących w Polsce w ciągu ostatnich pięciu lat. W tym czasie Libet dwukrotnie otrzymał Złote Godło konkursu Laur Klienta. Świadczy to również o coraz większej znajomości tej marki wśród klientów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Cieszymy się, że klienci doceniają funkcjonalność i trwałość naszych produktów – mówi Małgorzata Barańska, dyrektor marketingu Libet SA - Mamy przekonanie, że tym co nas wyróżnia, jest nie tylko wysoka jakość naszych materiałów nawierzchniowych, ale także dbałość o estetykę otoczenia, jakie można dzięki nim uzyskać. Przyznana nagroda to przede wszystkim wyraz uznania przez klientów i to nas ogromnie cieszy! Ale też podziękowanie dla naszych pracowników za ich ogromne zaangażowanie. To nie tylko zaszczyt, ale przede wszystkim motywacja do dalszych starań, aby wyprzedzać oczekiwania rynku. Chodzi przecież o to, by zarówno posesje prywatne, jak i przestrzeń publiczna zwracały uwagę stylem zharmonizowanym z przyrodą i otaczającą architekturą.
Firma Libet SA zajęła pierwsze miejsce w konkursie „Laur Klienta” w kategoriach „Kostka brukowa” i „Dekoracyjna kostka brukowa”, uzyskując tym samym Złote Godło Konkursu - Laur Klienta 2009”. Prestiżowe wyróżnienie firma Libet otrzymała już po raz drugi – pierwsze „Złote Godło” zdobyła w 2007 roku w kategorii „Producenci kostki brukowej”. Tak więc trzy uśmiechnięte kostki będące symbolem Libetu, rzeczywiście mają powody do radości.
Nadesłał:
nota bene PR
|
Komentarze (0)