Kultura » Kultura
Wydawnictwa CCMS na Warszawskich Targach Książki 2016
Wydawnictwa CCMS będą prezentowane na Stoisku Świadomych Wydawców – 40/5D, obok ekspozycji Wydawnictwa Akademickiego Sedno. Podczas Targów zaprezentowana zostanie najnowsza seria wydawnicza składająca się z 3 książek:
„12 rozmów o telemarketingu” – tom I, „12 rozmów
o telemarketingu” – tom II i „Kolejne rozmowy o telefonicznej obsłudze klienta”. Oprócz wymienionych pozycji książkowych, zaprezentowane zostaną także znajdujące się w przygotowaniu, ich wersje w formie audiobooków. Dostępna będzie także książka i audiobook „Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu” autorstwa właściciela CCMS, Sylwestra Kućmierowskiego, wydana nakładem Wydawnictwa Akademickiego Sedno.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Podczas ostatniego dnia Targów, w niedzielę 22 maja w godz. 10.00 – 12.00, książki będzie podpisywał autor „Telefonem w klienta…..” i współautor serii „12 rozmów….”, Sylwester Kućmierowski.
Wydawnictwa CCMS należą do Customer Care Management & Solutions, firmy świadczącej usługi doradcze
i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD).
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 780 106 820
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: r.waker@ccms.com.pl
www.ccms.com.pl
Komentarze (0)