Rozrywka i wypoczynek » Prezenty

„Wyjątkowa obsługa” w Galerii Krakowskiej

„Wyjątkowa obsługa” w Galerii Krakowskiej
Zobacz więcej zdjęć »
Wybór idealnych prezentów świątecznych to nie lada wyzwanie. Mając to na uwadze, Galeria Krakowska postanowiła umilić swoim klientom zakupy.

W okresie przedświątecznym można liczyć na pomoc profesjonalnego doradcy, który będzie służył radą w podejmowaniu decyzji prezentowych czy też bellboya, który zaniesie zakupy do samochodu. „Wyjątkowa obsługa” rozpocznie się w najbliższy piątek w Galerii i potrwa aż do 23 grudnia.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W okresie poprzedzającym Boże Narodzenie w dniach 2 - 6 grudnia, 9 - 11 grudnia oraz 16 - 23 grudnia 2016 na terenie Galerii Krakowskiej pojawią się doradcy zakupowi. Ich stanowiska zlokalizowane będą na każdym poziomie od poniedziałku do piątku w godz. 13.00 – 19.00 oraz w soboty i niedziele w godz. 11.00 - 19.00. Po przeprowadzonym z klientem wywiadzie, pomogą podjąć decyzję dotyczącą wyboru prezentów, a także podpowiedzą w którym sklepie dany produkt kupić. Ułatwi to świąteczny katalog prezentowy, w którym znajdą się zdjęcia wybranych produktów, dostępnych w sklepach w Galerii Krakowskiej. Na tym nie koniec, doradca może zaprowadzić do wybranego sklepu i pomóc w podjęciu ostatecznej decyzji. Jeżeli pracownicy sklepu nie posługują się językiem, w którym mówi klient również mogą liczyć na wsparcie doradcy. Aby skorzystać z tego rodzaju pomocy należy skontaktować się z personelem akcji „Wyjątkowa obsługa” telefonicznie i poprosić o przysłanie osoby posługującej się jednym z oferowanych języków takich jak angielski, niemiecki, hiszpański włoski, rosyjski czy ukraiński. Ponadto codziennie na terenie Galerii obecni będą bellboye, którzy w godz. 15.00 - 20.00 pomogą w noszeniu zakupów i skierują do odpowiedniego wejścia na parking. Akcja „Wyjątkowa obsługa” ma na celu umilić zakupy i pomóc Klientom w podjęciu decyzji dotyczącej świątecznych prezentów.

Usługa „Wyjątkowa Obsługa” jest bezpłatna i będzie dostępna dla klientów Galerii w terminach 2 - 6 grudnia, 9 - 11 grudnia oraz 16 - 23 grudnia 2016



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PRinspiration

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »