Technologie » Internet

Wymyśl hipnotyzujący nagłówek!

Wymyśl hipnotyzujący nagłówek!
Zobacz więcej zdjęć »
Ludzie to w znakomitej większości wzrokowcy (Nie, nie… Nie mam tu na myśli wyłącznie mężczyzn :-)). Nie ma się co czarować - ogromna część ludzkości ocenia drugiego człowieka już w kilku pierwszych sekundach. Podobnie rzecz się ma z czytaniem… Naprawdę!

Pożyteczna wskazówka
Czytelnik na początku zwraca uwagę na układ graficzny, nagłówek, lead… I dopiero od tego zależy czy podejmie się wyzwania i przeczyta nasz cały tekst. Właśnie dlatego dobry nagłówek jest gwarancją sukcesu. Dlatego drogi Blogerze, Copywriterze, Autorze napisz tekst, a nagłówek czy śródtytuły wymyśl na końcu - będą lepsze. Nieubłagane statystyki podają, że jedynie 8 na 10 osób czyta nagłówki, a już jedynie 2 na 10 całość artykułu! Co też powinniśmy zrobić, żeby statystyki poszybowały w górę?

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

4 cechy główne
Jaki powinien być nagłówek, który zapewni nam publikę? Określmy jego główne cechy, moim zdaniem musi posiadać je wszystkie naraz, a nie każdą z osobna. To ważne!

  1. prostota,
  2. konkretność,
  3. zwięzłość,
  4. chwytliwość.

Nie wyobrażam sobie dobrego nagłówka bez tych wszystkich przymiotów. A Wy?

1, 2 i trzy… Internauta patrzy!
Jeżeli “złapiesz Czytelnika za oczy”, przykujesz jego uwagę nagłówkiem, to jest naprawdę duuża szansa, że pokusi się o przeczytanie całości. Zatem od czego najlepiej zacząć?

  • KROK PIERWSZY – Zastanów się o czym będzie Twój tekst i zrób mapę skojarzeń. Rozjaśni Ci się trochę i łatwiej będzie wyłapać coś naprawdę chwytliwego.
  • KROK DRUGI – Rozdziel swój tekst na akapity, wyciągnij z nich najbardziej istotne treści. Ludzie są leniwi… lubią szybko dowiedzieć się czy to o czym piszesz na pewno im się przyda.
  • KROK TRZECI – Pomyśl nad celem. Co chcesz osiągnąć swoim tekstem? Zaszokować, zaciekawić, rozwiązać problem czy skłonić do dyskusji lub działania? Weź to pod uwagę przy tworzeniu nagłówka.
  • KROK CZWARTY – Pokombinuj jak możesz połączyć swój tekst z czymś, co obecnie jest “na fali” i wykorzystaj to w nagłówku.

Wszystkie moje propozycje możesz zawsze przetestować na najbliższych i upewnić się, że działają! :-)

Więcej ciekawych rzeczy dowiesz się na: Słowo w toku.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Aleksandra Słowo

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »