Moda » Odzież

Wyniki ogólnoeuropejskiego badania stylu TK Maxx

Przedstawiamy wyniki najnowszego badania stylu TK MAXX, przeprowadzonego na zlecenie marki przez agencję badawczą Censuswide jesienią 2015r. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o ankietę, w której udział wzięło 4000 osób z wybranych krajów europejskich. Jedna czwarta z nich pochodziła z Polski.

Ponad jedna trzecia (35%) badanych podchodzi bardzo emocjonalnie do osób, które prawią im komplementy dotyczące ubioru. Jest to dla nich ważniejsze niż awans w pracy (28%), otrzymywanie prezentów od ukochanej osoby (24%) czy premia za osiągnięcia zawodowe (14%).

Ogólnoeuropejskie badanie pokazuje także, że ponad trzy czwarte (76%) ludzi czuje się lepiej, gdy strój odzwierciedla ich osobowość i stanowisko, a kolejne 59% czuje się pewniej w formalnych strojach.

W wyniku tej napędzanej modą pewności siebie, ponad jedna czwarta (26%) Europejczyków z Polski, Wielkiej Brytanii, Irlandii i Niemiec twierdzi, że poznało swojego partnera mając na sobie ubranie, w którym czuli się dobrze, a 17% uznaje odpowiedni strój za przyczynę udanej rozmowy kwalifikacyjnej.

Jak wiadomo, nasz styl odgrywa znaczącą rolę w kształtowaniu sposobu postrzegania nas przez otoczenie i determinuje to, z kim nawiązujemy bliższe relacje. Prawie jedna czwarta (24%) badanych przyznaje, że zdarzyło jej się rozpocząć rozmowę wyłącznie ze względu na styl ubierania danej osoby a 22% potwierdza, że ma ochotę podejść do osoby, która ma na sobie ciekawą stylizację, by poznać ją bliżej.

Dlaczego wypracowanie unikalnego stylu sprawia, że czujemy się świetnie we własnej skórze, a inni pragną nas poznać? Badanie na grupie 4 000 mieszkańców różnych części Europy (Polski, Irlandii, Wielkiej Brytanii i Niemiec) dowodzi, że nosząc nasze ulubione ubrania czujemy się bardziej pewni siebie (62%), bardziej pozytywni (46%) i bardziej atrakcyjni (44%). Nie powinien dziwić więc fakt, że aż 78% badanych ma swoje sprawdzone, ulubione ubrania, które zakłada zawsze wtedy, gdy chce wyglądać dobrze.

Mogłoby się wydawać, że na szczycie listy dodających pewności siebie dodatków powinna stać para zabójczo wysokich szpilek lub bajeczna torebka. Badania dowodzą jednak, że to biżuteria i dobrze dobrane akcesoria sprawiają, że czujemy się najlepiej, co potwierdza 43% ankietowanych. Szpilki zajęły tymczasem drugie miejsce uzyskując aprobatę 42% badanych. Podium zamyka wyrazisty naszyjnik z 39% głosów. Mężczyźni najchętniej wybierają za to eleganckie buty (42%) lub nietuzinkową koszulę (36%).

Jak twierdzi Deborah Dolce, Senior Vice-President, Group Brand and Marketing Director w TK Maxx: „Dla wielu z nas poczucie stylu stanowi odzwierciedlenie własnej osobowości. Nie powinno więc dziwić, że tworząc ciekawą stylizację fundujemy sobie tym samym świetny nastrój. Nasze badanie w jasny sposób pokazuje, że dla wielu z nas unikalny styl może stanowić źródło inspiracji nie tylko poprzez dodawanie pewności siebie i optymizmu, ale także przez to, że zyskujemy aprobatę otoczenia. W TK Maxx, nasza wciąż zmieniająca się mieszanka nieśmiertelnej klasyki, aktualnych trendów i designerskich perełek w cenach do 60% taniej od regularnych cen sprzedaży umożliwia klientom eksperymentowanie z różnymi stylami tak, by mogli odkryć swój własny, unikalny styl.”

 

O TK Maxx:

TK Maxx to sieć sklepów, oferująca szeroki wybór ubrań damskich, męskich, dziecięcych oraz butów, akcesoriów i dodatków dla domu modnych marek – wszystko w cenach do 60% taniej od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Koncepcja firmy opiera się na unikatowym modelu off-price, który polega na sprzedaży produktów znanych marek i projektantów po okazyjnych cenach. W odróżnieniu od innych sklepów, które zaopatrują się w dostawy kilka razy do roku, TK Maxx uzupełnia asortyment aż kilka razy w tygodniu. Dzieje się to za sprawą kupców, którzy codziennie dokonują zakupu najwyższej jakości produktów z aktualnych kolekcji projektantów na całym świecie. Tylko niewielki procent nabywanych artykułów pochodzi z minionych kolekcji. TK Maxx jest własnością spółki TJX Europe, a spółką macierzystą jest TJX Companies, Inc. Więcej informacji o TK Maxx: www.tkmaxx.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

kumnerris

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »