Firma » Biznes

Wystartowała kampania BIC Kids Dla Twojego Małego Artysty!

Wystartowała kampania BIC Kids  Dla Twojego Małego Artysty!
Zobacz więcej zdjęć »
Każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki – to założenie tegorocznej komunikacji marki BIC Kids w okresie powrotu do szkoły.

W ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Dla Twojego Małego Artysty!”, która potrwa od połowy lipca do września br., marka koncentruje się na przekazie, że rysowanie jest fantastyczną aktywnością, która przynosi dzieciom i rodzicom mnóstwo korzyści.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Marka BIC Kids powstała z myślą o wspieraniu rozwoju i kreatywności dzieci. Oferuje m.in. kredki ołówkowe, kredki świecowe, pastele olejne i flamastry, które zostały zaprojektowane przez zespół ekspertów w dziedzinie psychomotoryki i ergonomii tak, by wspomagać sprawność małych rączek i ułatwiać naukę pisania. Dzięki produktom BIC Kids każdy Mały Artysta może rozwijać się podczas zabawy i swobodnego rysowania.

Przekaz kampanii „Dla Twojego Małego Artysty!” podkreśla fakt, że należy doceniać i wspierać każde dziecko w jego rozwoju i twórczym działaniu. Inspirując i stawiając pytania, marka zachęca do refleksji i pobudza do kreatywnej aktywności. Przekonanie, że w każdym dziecku tkwi potencjał Małego Artysty, który odpowiednio wspierany, może stać się źródłem niesamowitej satysfakcji zarówno dla maluchów, jak i ich rodzicówto kluczowy przekaz zaplanowanych działań.

Komunikacja obejmie kampanie digitalową i influencerską, wsparcie PR oraz aktywacje w punktach sprzedaży. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki BIC Kids wśród rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.

W ramach kampanii digitalowej marka będzie obecna m.in. w mediach społecznościowych, na YouTubie, Instagramie i platformach VOD. Do akcji zaproszono także influencerów. Komunikację wzmocnią działania PR oraz dedykowane materiały POS, w tym spektakularne ekspozycje (galerie sztuki, bramy), w punktach sprzedaży. Na potrzeby aktywacji w dużych sieciach handlowych, w sieciach lokalnych i sklepach papierniczych w całej Polsce, przygotowano gadżet – ramkę magnetyczną, w którą można oprawić pracę Małego Artysty. Ramki będą dostępne przy zakupie produktów o określonej wartości.

Kreacje i filmy na potrzeby kampanii digitalowej przygotowały agencje Helikopter i Columbit, media zakupił dom mediowy OMD. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KMC

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »