Firma » Reklama

WysTARTowała kampania TART na 1001 sposobów Delecta

WysTARTowała kampania TART na 1001 sposobów Delecta
Zobacz więcej zdjęć »
Do końca września potrwa silna kampania reklamowa nowego produktu Delecty – linii Tart na 1001 sposobów. Działania zaplanowano w Internecie i na outdoorze. Główny przekaz komunikacji koncentruje się na inspirującym charakterze produktu, który umożliwia przygotowanie wypieku na wiele sposobów.

Tarta to klasyczne danie z kanonu kuchni francuskiej. Składa się z kruchego ciasta i wytrawnego lub słodkiego farszu. Nowy produkt Delecty zawiera dwa uniwersalne składniki: ciasto kruche oraz fix do nadzienia. Ostateczny smak zależy od indywidualnie dobranych przez konsumenta składników farszu. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości produktu Tarta na 1001 sposobów, jako inspirującego i pozwalającego urozmaicić tradycyjne menu o modne i atrakcyjne danie.– wyjaśnia Kamila Szlachetka, specjalistka ds. komunikacji Rieber Foods Polska S.A.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W Internecie kampania odsłonowa potrwa do końca września br. Stałym wsparciem w wyszukiwarkach oraz na Facebooku objęto blog delektuJEMY.pl - dedykowany komunikacji produktowej - oraz fan page pod tą samą nazwą.

W drugiej połowie września w wybranych portalach lifestylowych pojawią się konkursy, a w blogosferze kulinarnej posty z akcji testowania produktów.

Kampania outdoorowa potrwa do końca miesiąca w największych miastach wojewódzkich.

Działania adresowane dla sklepów i dystrybutorów zostaną zrealizowane na przełomie września i października br. W wybranych punktach sprzedaży zaplanowano dodatkowe ekspozycje Tart na 1001 sposobów, pakiety konsumenckie oraz promocje cenowe.

 

Producent: Rieber Foods Polska S.A. (www.delecta.pl)
Produkt: Tarta na 1001 sposobów na słodko (330 g), Tarta na 1001 sposobów na słono (300 g)

Cena det.: ok. 4,79 zł
Kreacja graficzna: Opus B
Zakup mediów: Starcom
Działania PR: Kolterman Media Communications
Termin kampanii: wrzesień 2013 r.  



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KMC

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »