Motoryzacja » Samochody

Wystartowała nowa kampania z udziałem Super Alcotestera – nowego ambasadora marki Alco%Test

Wystartowała nowa kampania z udziałem Super Alcotestera – nowego ambasadora marki Alco%Test
Zobacz więcej zdjęć »
W trakcie tegorocznej edycji Gali Samochód Roku Playboya 2016 ujawnił się po raz pierwszy nowy ambasador marki Alco%Test – Super Alcotester.

Ta zamaskowana postać to nowy superbohater, którego zadaniem jest promowanie stosowania jednorazowych alkotestów. Super Alcotester otworzył niedawno swój przewrotny profil na Facebooku i Instagramie, zaczyna też pojawiać się na imprezach, gdzie budzi niemałe zainteresowanie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Pierwszą okazję do wspólnej zabawy i osobistego poznania Super Alcotestera mieli uczestnicy Gali plebiscytu Samochód Roku Playboya 2016. Nagroda przyznawana jest najbardziej luksusowym markom, słynącym z najbardziej zaawansowanej technologii i nowoczesnego wzornictwa, ale też dbałości o bezpieczeństwo użytkowników.

Na motoryzacyjną galę Playboya jak co roku przybyła śmietanka polskiego show-biznesu, a w trakcie zabawy celebrytom towarzyszył Super Alcotester, fotografując się z bywalcami imprez. Uczestnikom zabawy bohater rozdawał Alco%Test – jednorazowe testy do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu. Super Alcotester asystował również w sesji zdjęciowej gwiazd na czerwonym dywanie. Pojawił się na zdjęciu między innymi z Magdaleną Gessler, Łukaszem Jakubiakiem, Dawidem Wolińskim oraz Angeliką Fajach.

Głównym zadaniem, do którego został powołany Super Alcotester, będzie przypominanie o konsekwencjach dobrej zabawy i ewentualnych po imprezowych skutkach. SuperAlcotester w zabawny sposób będzie przypominał o najważniejszej zasadzie, czyli o bezpieczeństwie. Będzie również wspierał coraz powszechniejszy nawyk dołączania do listy przed imprezowych zakupów testów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu. W kolejnych odsłonach kampanii SuperAlkotester pojawi się między innymi w sklepach, działaniach PR-owych oraz w kolejnych odsłonach w mediach społecznościowych.

Za kreację kampanii oraz poszczególne jej aktywności odpowiada agencja Ogilvy & Mather. Komunikację public relations koordynuje natomiast agencja Ogilvy Public Relations Poland.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Patryk Jeziorski

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »