Dom » Wnętrza
Wystartowała polska edycja konkursu GIA!
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Globalnym organizatorem konkursu jest stowarzyszenie IHA (International Housewares Association). Sponsorem i organizatorem polskiej edycji jest magazyn „Ambiente”, a parterem głównym – firma Multicontract reprezentująca amerykańską markę Adore, lidera w produkcji elastycznych paneli podłogowych. Konkurs gia nagradza najciekawsze koncepty sklepów wnętrzarskich z całego świata. Składa się z dwóch etapów – krajowego i globalnego. Zwycięzcę polskiej edycji poznamy 22 października 2015 r. podczas „Interior Business Congress” w Warszawie. Pięciu zwycięzców światowych rozgrywek („Global Honorees”) zostanie ogłoszonych 5 marca 2016 r. na uroczystej gali w Chicago. Dodatkowo najlepsza wystawa sklepowa zostanie wyróżniona nagrodą „Martin M. Pegler Award for Excellence in Visual Merchandising”. Zwycięzcy zarówno krajowych, jak i światowych eliminacji, będą szeroko promowani na międzynarodowych targach wnętrzarskich „International Home + Housewares Show” w Chicago (5-8.3.2016.), gdzie będą mieć okazję wziąć udział w interesujących wykładach, korzystać z indywidualnych konsultacji, odwiedzić najlepsze sklepy ze swojej branży. Warto wspomnieć, że udział w konkursie jest bezpłatny. Podróż i pobyt krajowego zwycięzcy podczas finałowej gali gia i targów w Chicago są sponsorowane przez organizatora. Konkurs „Global Innovation Award” od 2000 r. nagradza sklepy za misję i strategię, design sklepu, visual merchandising, marketing, szkolenie pracowników, jakość obsługi klienta, innowacyjność. Światową nagrodą gia może się już pochwalić 250 sklepów z 30 krajów, w tym dwa z Polski – Almi Decor i Home&You. Zwycięstwo w konkursie to świetna okazja do wzmocnienia pozytywnego wizerunku w oczach klientów. Serdecznie zapraszamy.
Nadesłał:
Promedia Jerzy Osika
|
Komentarze (0)