Motoryzacja » Samochody
Wyświetlacze Continental seryjnie montowane w Mazdzie
Wyświetlacze będą montowane w modelach 2/Demio oraz CX-3 w ramach dodatkowego pakietu wyposażenia.
Przeczytaj również
Wyświetlacz Head-up (HUD) typu combiner stworzony przez Continental jest niewielkim ekranem z transparentnego tworzywa sztucznego umieszczonym pomiędzy kierownicą a przednią szybą – idealnie na linii wzroku kierowcy. Dzięki temu nie zajmuje dużo miejsca w kabinie pojazdu, a informacje wyświetlane w kontrastowym kolorze nie stapiają się z tłem oraz są widoczne o każdej porze dnia i nocy. To rozwiązanie dzięki któremu kierowca, bez konieczności odrywania wzroku od drogi, otrzymuje kluczowe informacje dotyczące bezpieczeństwa jazdy, takie jak: aktualna prędkość z jaką porusza się auto, dozwolona prędkość na danym odcinku czy wskazania nawigacji.
„Chcemy, aby z naszych innowacyjnych produktów mogło korzystać jak najwięcej kierowców. Dlatego ten model wyświetlacza przeziernego jest znacznie mniejszy od wcześniejszych rozwiązań. Zajmuje niewiele ponad połowę miejsca wymaganego dla standardowego wyświetlacza HUD. Z racji tego, doskonale sprawdzi się w samochodach Mazda 2/Demio i CX-3. Niezmiernie cieszy nas fakt, że dzięki ergonomicznym zaletom, nasza technologia znalazła zastosowanie w tych modelach” - powiedział dr. Frank Rabe, head of the Instrumentation & Driver HMI business unit Continental.
Do tej pory wyświetlacze HUD były dostępne głównie w autach klasy wyższej oraz średniej. Dzięki wyświetlaczowi typu combiner również kierowcy aut kompaktowych i o sportowym charakterze mogą korzystać z tego rozwiązania. Nie tylko ułatwia ono prowadzenie, ale także ma znaczący wpływ na rozwijanie i doskonalenia projektu zautomatyzowanej jazdy. Jest również ważnym elementem realizacji idei bezwypadkowej jazdy, czyli Wizji Zero wspieranej przez innowacje Continental.
Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)