Kultura » Kultura
Wysyłanie kartek świątecznych klientom i współpracownikom.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wykorzystujemy w tym celu kartki świąteczne, jakie teraz dostępne są w różnorodnych kształtach i oryginalnych wzorach. Można dokonać wyboru pomiędzy zwykłymi kartkami – pocztówkami, albo rozkładanymi kartami. Często pojawiają się na nich automatycznie napisane życzenia, choć w większości przypadków mile widziane jest, kiedy wpiszemy je własnoręcznie. Do kartek czasem dokłada się koperty, które też udekorowane są wzorem świątecznym lub pojawiają się w rozmaitych wersjach palety barw. Bywa, że jako dodatek może wystąpić wewnątrz tej kartki także opłatek lub odrobina sianka do położenia pod obrusem.
Czas Świąt to okazja kiedy zadbać można nie tylko o kontakty z rodziną, lecz i z współpracownikami, klientami i kontrahentami firmy. Dzięki zwykłej czynności przekazania im życzeń świątecznych albo wysłaniu kartki, dajemy im odczuć, że postrzegamy ich nie wyłącznie jak osoby, które prowadzą nas do uzyskania jakiegoś celu, ale też jak zwykłych ludzi, jacy tak samo cieszą się z nadejścia świąt i nastawiają się na nie tak samo jak my. Tradycja ta przyjęła się dość mocno w kontaktach biznesowych, że tworzy się charakterystyczne kartki świąteczne dla firm, które można kupić w sporych ilościach. Wskazuje się jeden z możliwych rodzajów, rozmiar pocztówek, a także słowa umieszczonych wewnątrz życzeń, które zdarza się, że są nadrukowane od razu, ale możemy zostawić również to pole nieuzupełnione i dopisać je potem ręcznie. Wprawdzie takie czynności mogą zabrać wiele czasu, mimo to z pewnością dobrze jest go na to poświęcić, ponieważ może to zaowocować lepszymi kontaktami z danym klientem i budowaniem lepszego wizerunku firmy.
Nadesłał:
Gucioslaw
|
Komentarze (0)