Technologie » Internet
„Wyższa kultura. Bank nowości.” – tak brzmi nowy claim marki Alior Bank
Hasło „Wyższa kultura bankowości" towarzyszyło marce od samego początku. Decyzja o jego zmianie to efekt rewolucji technologicznej, która zachodzi w całym sektorze bankowym oraz przede wszystkim przyjętego przez Alior Bank kierunku działania - cyfryzacji wszystkich obszarów. Obecnie bank pracuje nad operacjonalizacją strategii „Cyfrowego buntownika", której szczegóły zostaną przedstawione wraz z prezentacją wyników finansowych banku po trzecim kwartale br.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nowy claim marki ma wspierać strategię „Cyfrowego buntownika". Alior Bank hasłem „Wyższa kultura. Bank nowości." chce podkreślić włączanie do oferty nowych rozwiązań technologicznych, otwarcie na konsumentów epoki mobilności i jednocześnie dać swoim klientom poczucie ciągłości.
Autorem nowego claimu marki Alior Bank jest agencja PZL.
Prezentację nowego claimu marki Alior Bank można obejrzeć
pod linkiem: https://youtu.be/VkE8hExe3gA.
Nadesłał:
a.bak
|
Komentarze (0)