Technologie » Internet
„Wyższa kultura. Bank nowości.” – tak brzmi nowy claim marki Alior Bank
Hasło „Wyższa kultura bankowości" towarzyszyło marce od samego początku. Decyzja o jego zmianie to efekt rewolucji technologicznej, która zachodzi w całym sektorze bankowym oraz przede wszystkim przyjętego przez Alior Bank kierunku działania - cyfryzacji wszystkich obszarów. Obecnie bank pracuje nad operacjonalizacją strategii „Cyfrowego buntownika", której szczegóły zostaną przedstawione wraz z prezentacją wyników finansowych banku po trzecim kwartale br.
Nowy claim marki ma wspierać strategię „Cyfrowego buntownika". Alior Bank hasłem „Wyższa kultura. Bank nowości." chce podkreślić włączanie do oferty nowych rozwiązań technologicznych, otwarcie na konsumentów epoki mobilności i jednocześnie dać swoim klientom poczucie ciągłości.
Autorem nowego claimu marki Alior Bank jest agencja PZL.
Prezentację nowego claimu marki Alior Bank można obejrzeć
pod linkiem: https://youtu.be/VkE8hExe3gA.
Nadesłał:
a.bak
|
Trwa emisja akcji BNXT – fintech z Krakowa w centrum uwagi ekspertów rynku
Glow up dla Ciebie, upgrade dla pupila – MOVA wyprzedza Black Friday
Ile mieszkań sprzedali deweloperzy w 3 kw. 2025
80 lat emocji! Jubileuszowa wystawa Teatru Muzycznego w Łodzi
Credit Agricole w czołówce rankingu banków Newsweeka
Komentarze (0)