Technologie » Internet

„Wyższa kultura. Bank nowości.” – tak brzmi nowy claim marki Alior Bank

„Wyższa kultura. Bank nowości.” – to nowe hasło przewodnie Alior Banku. Po blisko 9 latach od rozpoczęcia działalności bank zdecydował się na zmianę, która jest jednym z elementów realizacji strategii „Cyfrowego buntownika”. Nowe hasło zastąpi dotychczasowe określenie „Wyższa kultura bankowości”.

Hasło „Wyższa kultura bankowości" towarzyszyło marce od samego początku. Decyzja o jego zmianie to efekt rewolucji technologicznej, która zachodzi w całym sektorze bankowym oraz przede wszystkim przyjętego przez Alior Bank kierunku działania - cyfryzacji wszystkich obszarów. Obecnie bank pracuje nad operacjonalizacją strategii „Cyfrowego buntownika", której szczegóły zostaną przedstawione wraz z prezentacją wyników finansowych banku po trzecim kwartale br.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nowy claim marki ma wspierać strategię „Cyfrowego buntownika". Alior Bank hasłem „Wyższa kultura. Bank nowości." chce podkreślić włączanie do oferty nowych rozwiązań technologicznych, otwarcie na konsumentów epoki mobilności i jednocześnie dać swoim klientom poczucie ciągłości.

Autorem nowego claimu marki Alior Bank jest agencja PZL.

Prezentację nowego claimu marki Alior Bank można obejrzeć
pod linkiem: https://youtu.be/VkE8hExe3gA.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

a.bak

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »