Firma » Biznes
Wzbogacenie oferty handlowej Centrum Janki
Piú Biu to wyjątkowa marka oferująca bieliznę i akcesoria wybranych, wiodących producentów światowych. Przestrzeń 45 m2 butiku została tak zaprojektowana, że tworzy ciepłą i intymną atmosferę, w której każda kobieta bez skrępowania może oddać się przyjemnościom zakupów. W Piú Biu spotkamy kompetentny personel specjalizujący się w brafitting'u (perfekcyjnym dopasowaniu biustonoszy) oraz znajdziemy bogaty asortyment produktów spełniających oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientek.
Kolejną nowością, tym razem skierowaną do rodziców najmłodszych gości Centrum Janki, jest sklep polskiej marki odzieży dziecięcej Wójcik. Na 60 m2 powierzchni prezentowane są kolekcje wyróżniające się inspirującą kolorystyką oraz oryginalnymi zdobieniami. Najwyższa jakość materiałów wykorzystywanych do ich produkcji gwarantuje wysoki komfort użytkowania oraz trwałość, a fachowy personel rozwiązuje każdy odzieżowy problem najmłodszych.
Trzecim nowym Najemcą Centrum Janki jest restauracja North Fish, której menu skierowane jest do wielbicieli ryb i owoców morza. Staranny wybór dostawców oraz wartości, którymi kieruje się firma, gwarantują najwyższą jakość oferowanych dań. Każdy klient ma możliwość skomponowania własnego posiłku, wybierając wśród niezliczonej ilości dodatków przy stałej i atrakcyjnej cenie. Część restauracyjna, w której można zjeść sycący i pełnowartościowy posiłek North Fish zajmuje 70 m2.
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)