Motoryzacja » Samochody
Wzrost sprzedaży o 13,5% – Volvo Car Poland podsumowuje ubiegły rok
Zobacz więcej zdjęć » |
Najbardziej dynamiczny wzrost sprzedaży miał miejsce w ciągu ostatnich trzech lat osiągając poziom 57%. Spory udział w tym sukcesie ma trwająca ofensywie modelowa, która w tym roku jeszcze przybierze na sile.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dobrze na świecie, jeszcze lepiej w Polsce
Nowe modele sprawiły, że Volvo odnotowało na świecie ponad 6% wzrost sprzedaży. W Polsce dynamika wzrostu była dwukrotnie większa osiągając poziom 13,5%. W tym roku Polska awansowała do pierwszej dziesiątki największych europejskich rynków dla Volvo Cars. Jest to zasługa dynamiki wzrostu sprzedaży, szczególnie widocznej w ciągu ostatnich trzech lat. Sprzedaż w 2016 roku była o 57% wyższa niż trzy lata wcześniej (dane na bazie rejestracji).
Dobre perspektywy
Volvo osiąga w Polsce założone cele, ale to jest dopiero początek. Mimo, że wzrasta średnia cena naszych aut, cały czas zwiększamy naszą sprzedaż. W tym roku do oferty dołączy model V90 Cross Country, nowy model XC60 oraz mały SUV – XC40. Marka pozostaje wierna wszystkim swoim wartościom i zaletom, ale przy tym jest bardzo świeża i tak luksusowa, jak nigdy dotąd. Jestem pewien, że nachodzący rok zakończymy kolejnym sukcesem i wzrostem – powiedział Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Car Poland.
Nadesłał:
JK PR
|
Komentarze (0)