Technologie » Komputery
Xerox liderem rynku usług zarządzania drukiem
Nowa odsłona Xerox Managed Print Services obejmuje trzy obszary: audyt i optymalizację, bezpieczeństwo i integrację oraz automatyzację i uproszczenie. Dzięki temu system nie tylko generuje oszczędności, ale stanowi wartość dodaną dla klienta. Przy zachowaniu wysokiego standardu możemy jednocześnie automatyzować procesy zarządzania, podnieść poziom bezpieczeństwa IT, zwiększyć produktywność pracowników oraz dbać o środowisko.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„To w jaki sposób dokumenty są użytkowane, zapisywane i udostępniane w dzisiejszym mobilnym świecie, jest jednym z głównych czynników stojących za skutecznym zarządzaniem drukiem” – mówi Mike Feldman, president, Large Enterprise Operations, Xerox. – „Wierzymy, że umieszczenie Xerox, jako lidera w raporcie „Magic Quadrant for Managed Print and Content Services” jest potwierdzeniem tego, że nasza strategia w realny sposób pomaga naszym klientom usprawnić i optymalizować procesy biznesowe” – dodaje.
Selekcja firmy, która dostarczy systemy zarządzania drukiem opiera się w dużej mierze na zaufaniu. Wiele przedsiębiorstw wybiera dostawców, którzy w największym stopniu umożliwiają skuteczną realizację celów biznesowych oraz stworzą dobrze zarządzane, wysoce produktywne środowisko druku. Według Gartnera „możliwość wykonania pracy dla każdego dostawcy usług MPS i MCS opiera się na sukcesie w dostarczaniu usług obecnie oraz jego dobrego przygotowania do działania w przyszłości”.
Raport „Magic Quadrant” to już kolejne wyróżnienie dla świadczonych przez Xerox usług zarządzania drukiem. Firma zdobyła także uznanie organizacji badawczych IDC i Quocirca (Xerox jest liderem piąty rok z rzędu) w tym zakresie.
Informacje o “Magicznym Kwadrancie”
Gartner nie poleca żadnego dostawcy, produktu ani usługi opisanej w "magicznym kwadrancie" i nie doradza użytkownikom, aby wybierali jedynie firmy umieszczone w polu "Liderzy". "Magiczny kwadrant" jest wyłącznie narzędziem badawczym i nie zawiera wytycznych dla użytkowników. Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych czy domyślnych, w odniesieniu do wyników powyższych badań, w tym gwarancji przydatności handlowej lub przydatności do konkretnego celu.
Nadesłał:
Linkleaders
|
Komentarze (0)