Technologie » Komputery
Xerox Polska stawia na kanał partnerski
Trwała relacja biznesowa łączy z Xerox Polska już setki resellerów. Teraz firma zaprasza do programu kolejnych przedsiębiorców. W ramach współpracy oferuje wspólne akcje marketingowe, szkolenia oraz konkurencyjne cenowo produkty.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
“Nasza oferta jest skierowana do wszystkich resellerów, niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa, które prowadzą. Chcemy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom, oferując szerokie portfolio produktów i rozwiązań o zaawansowanej funkcjonalności, ale i rozsądnej cenie. Ponadto, w ramach programu zapewniamy m.in. dostęp do know-how firmy oraz wszystkich narzędzi, które poprawiają konkurencyjność autoryzowanego Partnera na rynku” – mówi Dagmara Pomirska, Office Business Director, Xerox Polska.
Istotnym elementem praktyki Xerox związanej z rozwojem kanału partnerskiego są inwestycje w budowę kompetencji współpracujących firm. Dlatego nowy Partner, oprócz szkoleń, może liczyć na wsparcie specjalistów ds. produktów czy działu marketingu Xerox, którzy pomogą w przygotowaniu wspólnej akcji promocyjnej.
Aby zostać autoryzowanym Partnerem wystarczy przesłać swoje zgłoszenie na adres xerox@xerox.pl.
Nadesłał:
Linkleaders
|
Komentarze (0)