Technologie » Komputery
Xerox pomoże przedsiębiorcom zadbać o środowisko
Zaprojektowane przez europejskie centrum badawcze Xerox rozwiązanie wykorzystuje technologię gamifikacji. Narzędzie dostarcza użytkownikom w czasie rzeczywistym statystyki druku oraz wskazówki dotyczące eliminacji niekorzystnych dla środowiska nawyków jak np. zbyt duże zużycie materiałów eksploatacyjnych. To ważne, bo jak podają badania adania KPMG „Wykorzystanie papieru w przedsiębiorstwach działających w Polsce” pokazują, że operujące w kraju przedsiębiorstwa wykorzystują ponad 11 mln ryz papieru A4 miesięcznie.
Łatwe w obsłudze interaktywne oprogramowanie monitoruje i analizuje historię drukowania. Wprowadzenie do zarządzania środowiskiem druku czynnika zabawy oraz grupowej rywalizacji sprawia, że użytkownicy chętniej wdrażają proekologiczne praktyki, śledząc jednocześnie efekty wynikające ze zmiany standardu pracy.
- Drukowanie w mniejszej ilości wcale nie oznacza, że firmy stają się proekologiczne. Przedsiębiorcy mogą zoptymalizować koszty oraz zadbać o środowisko jedynie dzięki mądrzejszej pracy, większej produktywności oraz używaniu danych w celu wzmocnienia swojego biznesu. Dzięki rozwiązaniu Print Awareness Tool udało nam się połączyć świat papieru z wirtualnym światem druku, tak by pomóc naszym Klientom zrozumieć, jak chronić i używać informacje w sposób bardziej świadomy – mówi Maciej Nuckowski, Dyrektor Działu Usług w Xerox Polska.
Narzędzie Xerox Print Awareness Tool jest częścią nowej odsłony Xerox Managed Print Services, które obejmuje trzy obszary: audyt i optymalizację, bezpieczeństwo i integrację oraz automatyzację i uproszczenie. Każdy z nich pomaga, zarówno dużym jak i małym przedsiębiorstwom, zarządzać danymi w sposób nie tylko bardziej produktywny, ale przede wszystkim umożliwiający osiągnięcie wyznaczonych celów biznesowych.
		Nadesłał:
            Linkleaders 
	 | 
	
						Dlaczego kalenice są niezbędne na dachu?			
						Zakaz etanolu w środkach do dezynfekcji? Branża farb i klejów alarmuje			
						Strach ma wielkie oczy… zwłaszcza bez ubezpieczenia.			
						Kolporter z sercem			
Komentarze (0)