Technologie » Komputery

Xerox przedstawia rozwiązania usprawniające efektywne zarządzanie drukiem

Według badania Verint Solutions na temat jakości obsługi klienta, dla 77 proc. konsumentów źródłem największego zdenerwowania jest długi czas oczekiwania na realizację usługi . Aby ją przyspieszyć, kluczowe jest uproszczenie procesów wewnętrznych firmy w tym m.in. przepływu informacji.

Właśnie dlatego Xerox przedstawia usługę Document Analytics, nowe rozwiązanie, które pomoże szybko i efektywnie przeanalizować obieg dokumentów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Szybkość obsługi klientów jest ważną cechą, która buduje przewagę konkurencyjną w wymagającym środowisku usług. Duże znaczenie odgrywa w tym wypadku odpowiednia prędkość z jaką dokumenty i informacje są przekazywane wewnątrz struktury firmy – tak by usługa została wykonana błyskawicznie. W celu efektywnego zarządzania obiegiem dokumentów Xerox wprowadził nowe rozwiązanie, które pomaga zautomatyzować obieg dokumentów, przy zachowaniu wysokiego poziomu usług.

Efektywna administracja środowiskiem druku zajmuje coraz ważniejszą pozycję w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. Nowoczesne usługi muszą tym samym uwzględniać różne aspekty działalności firm i funkcjonować na wielu płaszczyznach. Właśnie dlatego nowa odsłona Xerox Managed Print Services obejmuje trzy obszary: audyt i optymalizację, bezpieczeństwo i integrację oraz automatyzację i uproszczenie. Dzięki temu system nie tylko generuje oszczędności, ale stanowi wartość dodaną dla klienta, którą stanowią konkretne dane, pozwalające usprawnić i zautomatyzować obieg danych i dokumentów” – mówi Maciej Nuckowski, Dyrektor Działu Usług, Xerox Polska.

 Nowa usługa Xerox Document Analytics Services dostarcza pełnych analiz, które wyjaśniają gdzie, jak i w jaki sposób dokumenty są używane wewnątrz organizacji. Dane uzyskane z wielu źródeł m.in. urządzeń drukujących, dyspozycji papieru i wywiadów z użytkownikami pomagają w usprawnić procesy i zredukować koszty. Raport z tych analiz również wskazuje kierunki rozwoju firmy w obszarze cyfryzacji i elektronicznego zarządzania treścią. Dodatkowo usługa Document Analytics dostarcza informacji, pozwalających na podejmowanie świadomych decyzji i ciągłe usprawnianie procesów, w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Linkleaders

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »