Technologie » Komputery
Xerox wyróżniony przez Gartnera po raz ósmy z rzędu
Usługi MPS następnej generacji firmy Xerox składają się z trzech głównych etapów - audytu i optymalizacji, bezpieczeństwa i integracji oraz automatyzacji i uproszczenia, które zostały zaprojektowane, aby połączyć świat papieru z potrzebą cyfrowego przetwarzania danych. Dzięki temu klienci mogą drukować w bardziej efektywny, wygodny i bezpieczny sposób.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Sposób wykorzystywania, udostępniania i przechowywania treści w dzisiejszym mobilnym środowisku pracy to siła napędowa odpowiedzialna za wdrażanie skutecznych metod usług MPS i MCS" - twierdzi Joseph Hanania, starszy wiceprezes, Global Document Outsourcing, Large Enterprise Operations, Xerox. „Silnie wierzymy, że zajmowana przez nas pozycja lidera w raporcie Magic Quadrant firmy Gartner to potwierdzenie, że strategia Xerox pomaga klientom upraszczać i optymalizować procesy biznesowe oparte o papier, dzięki czemu poprawia się produktywność pracowników i osiągane są cele w zakresie zrównoważonego rozwoju."
Najnowsze przykłady trójetapowej strategii firmy Xerox obejmują:
Audyt i optymalizacja: Xerox Print Awareness Tool to narzędzie, które zachęca pracowników do działań bardziej przyjaznych środowisku. Dzięki wykorzystaniu idei grywalizacji pomaga przedsiębiorstwom zmniejszyć emisję dwutlenku węgla i motywuje specjalistów do włączenia się w działania ekologiczne.
Bezpieczeństwo i integracja: dokładne analizy pozwalają na odpowiednią konfigurację standardów druku w firmie. Xerox pomaga przedsiębiorcom w zakresie zarządzania środowiskiem obsługi dokumentów dzięki oprogramowaniu Xerox Secure Print Manager Suite, które pozwala na organizację przepływu informacji wewnątrz firmy.
Automatyzacja i uproszczenie: Xerox stale rozbudowuje portfolio rozwiązań branżowych. Nowe systemy automatyzujące procesy biznesowe dla sektora ubezpieczeniowego oraz działów HR - dwóch obszarów biznesu operujących dużą ilością danych - pomagają klientom uniknąć spadków efektywności w zakresie zarządzania dokumentacją. Dodatkowo nowe wersje rozwiązań Xerox Digital Alternatives i Xerox DocuShare 7.0 zwiększają wydajność, poprzez automatyzację przetwarzania dokumentów, pomagając w ten sposób w rozdzieleniu codziennych procedur biurowych. Dzięki temu pracownicy nie muszą wykonywać już manualnie czasochłonnych procesów, takich jak udostępnianie, dodawanie adnotacji, przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów i danych.
W 2015 roku firma Quocirca Ltd.2 szósty rok z rzędu ogłosiła firmę Xerox światowym liderem rynku usług zarządzania drukiem, a także liderem w raporcie IDC MarketScape U.S. Managed Workflow Services Vendor Assessment.3
Nadesłał:
Linkleaders
|
Komentarze (0)