Firma » Reklama

Yieldbird umacnia swoją pozycję na rynku rosyjskim i WNP

Yieldbird umacnia swoją pozycję na rynku rosyjskim i WNP
Zobacz więcej zdjęć »
Yana Kalashnikova dołączyła do Yieldbirda jako Business Development Director na rynek rosyjski i WNP (Wspólnota Niepodległych Państw). Odpowiedzialna jest za rozwój relacji z tamtejszymi wydawcami.

Yana Kalashnikova z wydawcami współpracuje od ponad sześciu lat. Dwukrotnie obejmowała stanowisko Business Development Directora w firmach z branży ad tech: eTargeting oraz Criteo – specjalizujących się w retargetingu i reklamie RTB.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Internet rosyjskojęzyczny ma swoją specyfikę. Dość wspomnieć o dominującej pozycji wyszukiwarki Yandex oraz rozwiązań reklamowych zapewnianych przez tę firmę. Takich różnic jest więcej i w procesie optymalizacji trzeba posługiwać się innymi narzędziami niż w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, Ameryki Południowej czy Azji. Większą niż w innych krajach rolę odgrywają też relacje z wydawcami – tłumaczy nowy Business Development Director Yieldbirda. – Rynek rosyjskojęzycznych wydawców jest bardzo zróżnicowany. Niektórzy z nich na co dzień korzystają ze najnowszych rozwiązań, również dotyczących programmatic. Są też zainteresowani możliwościami łączenia sprzedaży bezpośredniej  z programatyczną. Dla wielu jednak wciąż jest to nowością. Mimo to dostrzegamy gotowość do wypróbowania sposobów monetyzacji, które daje programmatic.

Yieldbird współpracuje z wydawcami ze Wspólnoty Niepodległych Państw od kilku lat. W portfolio firmy znalazły się strony internetowe klientów z Rosji, Białorusi, Ukrainy, Kazachstanu i innych państw regionu. Obsługuje ich wyspecjalizowany zespół Publisher Managerów, dedykowany na rynki rosyjskojęzyczne. Dzięki bardzo dobremu rozpoznaniu warunków lokalnych, a także pozyskiwaniu bezpośrednich kampanii reklamowych od domów mediowych w krajach naszego regionu i Europy Zachodniej, możliwe jest uzyskanie imponujących wzrostów przychodów dla wydawców na rynkach wschodnich.

Dobrym przykładem jest Edipresse Ukraine, który po nawiązaniu współpracy z Yieldbirdem, podwoił swoje przychody z powierzchni reklamowych sprzedawanych w modelu programmatic. Burda Ukraine znacząco zmniejszyła liczbę niesprzedanych odsłon reklamowych, zaś Pikabu, jeden z czołowych wydawców na Białorusi, pomimo mniejszego ruchu zwiększył swoje przychody o 127%.

Rynki Wspólnoty Niepodległych Państw są bardzo perspektywiczne dla usług optymalizacji powierzchni reklamowych. Ze względu na różnice kulturowe i językowe ich penetracja przez firmy zachodnie jest minimalna, choć państwa te zamieszkuje około 280 milionów ludzi, a tamtejsi wydawcy internetowi prężnie się rozwijają.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

anna.skibicka

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »