Technologie » Internet
YieldRiser przejmuje Adexon Programmatic
Nowym silniejszym YieldRiser kierują -
Jakub Szczęsny, piastujący wcześniej w spółce stanowisko traffic director oraz Paweł Treściński, dotychczasowy dyrektor sprzedaży. Obaj weszli również do zarządu spółki. Szczęsny jest odpowiedzialny za koordynowanie działań optymalizacyjnych oraz za wdrażanie i rozwój nowych technologii. Do zadań Treścińskiego należy natomiast business development, sprzedaż oraz rozszerzanie portfolio witryn YieldRiser.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W planach spółki na najbliższe miesiące wyraźnie akcentowana jest ekspansja zagraniczna, m.in. na rynek amerykański, kanadyjski i turecki.
Celem YieldRiser jest zwiększanie przychodów z emisji reklam na stronach internetowych Wydawców. Połączenie jego obecnych możliwości z rozwiązaniem, jakie oferował do tej pory Adexon Programmatic, da nam istotną przewagę na rynku reklamy internetowej - mówi Paweł Treściński.
Jesteśmy przekonani, że połączenie dwóch spółek, a tym samym - technologii, doświadczenia, wiedzy - pozwoli nam osiągać jeszcze lepsze efekty przy optymalizowaniu powierzchni reklamowych - komentuje Jakub Szczęsny. Będziemy dążyli do tego, aby ta zmiana oznaczała dla Wydawców wzrost przychodów, działający na zasadzie efektu synergii, w którym 1+1=3 - dodaje.
YieldRiser powstał w 2015r., optymalizuje ponad 100 witryn z Polski oraz zagranicy i ma na swoim koncie więcej niż miliard odsłon miesięcznie. Firmę tworzy zespół doświadczonych ekspertów obecnych na rynku reklamy internetowej od 1997r. Wielu z nich współtworzyło największe w Polsce sieci reklamowe. Firma oferuje własne rozwiązanie skierowane do wydawców internetowych, dzięki któremu mogą oni zwiększać wyniki sprzedaży swojej powierzchni reklamowej.
Więcej o firmie na www.yieldriser.com
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)