Technologie » Internet

YieldRiser przejmuje Adexon Programmatic

YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – przejmuje Adexon Programmatic, wyodrębniony ze struktur agencji Adexon 360. Od początku marca spółki działają pod szyldem YieldRiser, oferując klientom kompleksową obsługę w zakresie działań on-line.

Nowym silniejszym YieldRiser kierują -
Jakub Szczęsny, piastujący wcześniej w spółce stanowisko traffic director oraz Paweł Treściński, dotychczasowy dyrektor sprzedaży. Obaj weszli również do zarządu spółki. Szczęsny jest odpowiedzialny za koordynowanie działań optymalizacyjnych oraz za wdrażanie i rozwój nowych technologii. Do zadań Treścińskiego należy natomiast business development,  sprzedaż oraz rozszerzanie portfolio witryn YieldRiser.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W planach spółki na najbliższe miesiące wyraźnie akcentowana jest ekspansja zagraniczna, m.in. na rynek amerykański, kanadyjski i turecki.

Celem YieldRiser jest zwiększanie przychodów z emisji reklam na stronach internetowych Wydawców. Połączenie jego obecnych możliwości  z rozwiązaniem, jakie oferował do tej pory Adexon Programmatic, da nam istotną przewagę na rynku reklamy internetowej - mówi Paweł Treściński.

Jesteśmy przekonani, że połączenie dwóch spółek, a tym samym - technologii, doświadczenia, wiedzy - pozwoli nam osiągać jeszcze lepsze efekty przy optymalizowaniu powierzchni reklamowych - komentuje  Jakub Szczęsny. Będziemy dążyli do tego, aby ta zmiana oznaczała dla Wydawców wzrost przychodów, działający na zasadzie efektu synergii, w którym 1+1=3 - dodaje.

YieldRiser powstał w 2015r., optymalizuje ponad 100 witryn z Polski oraz zagranicy i ma na swoim koncie więcej niż miliard odsłon miesięcznie. Firmę tworzy zespół doświadczonych ekspertów obecnych na rynku reklamy internetowej od 1997r. Wielu z nich współtworzyło największe w Polsce sieci reklamowe. Firma oferuje własne rozwiązanie skierowane do wydawców internetowych, dzięki któremu mogą oni zwiększać wyniki sprzedaży swojej powierzchni reklamowej.
Więcej o firmie na www.yieldriser.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »