Technologie » Internet
YieldRiser wzmacnia dział techniczny
W ostatnim czasie zespół spółki powiększył się o dwie osoby. Dołączyli do niego Bartosz Mika i Szymon Mościcki. Obaj objęli stanowiska Yield Managerów, wspierając obecny dział Traffic. Do ich głównych zadań należy wsparcie rozwoju technologii oraz analiza danych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Bartosz Mika od początku swojej kariery zawodowej związany jest z reklamą online. Poprzednio pracował w działach Traffic takich firm jak Marquad Media Polska, Ströer Digital Media oraz Infor Biznes. Z kolei Szymon Mościki rozpoczyna dopiero swoją przygodę z branżą.
Pozycja YieldRiser na rynku reklamy wzrasta. Obecnie obsługujemy wielu wydawców z całego świata. Dlatego też stawiamy mocny nacisk na rozwój technologii, która pozwoli nam stale usprawniać proces monetyzacji powierzchni reklamowych nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Wzmocnienie działu Traffic to kolejna część planu rozwoju naszej marki, który sukcesywnie realizujemy – komentuje Paweł Treściński Wiceprezes YieldRiser
____________________________________________________________________________________ YieldRiser powstał w 2015 r. Spółka optymalizuje ponad 200 witryn z Polski oraz zagranicy i ma na swoim koncie więcej niż miliard odsłon miesięcznie. Firmę tworzy zespół doświadczonych ekspertów obecnych na rynku reklamy internetowej od 1997 r. Wielu z nich współtworzyło największe w Polsce sieci reklamowe. Firma oferuje własne rozwiązanie skierowane do wydawców internetowych, dzięki któremu mogą oni zwiększać wyniki sprzedaży swojej powierzchni reklamowej. Więcej o firmie na www.yieldriser.com
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)