Technologie » Internet

YieldRiser wzmacnia dział techniczny

YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozbudowuje dział techniczny i stawia na rozwój technologii.

W ostatnim czasie zespół spółki powiększył się o dwie osoby. Dołączyli do niego Bartosz Mika i Szymon Mościcki. Obaj objęli stanowiska Yield Managerów, wspierając obecny dział Traffic. Do ich głównych zadań należy wsparcie rozwoju technologii oraz analiza danych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Bartosz Mika od początku swojej kariery zawodowej związany jest z reklamą online. Poprzednio pracował w działach Traffic takich firm jak Marquad Media Polska, Ströer Digital Media oraz Infor Biznes. Z kolei Szymon Mościki rozpoczyna dopiero swoją przygodę z branżą.

Pozycja YieldRiser na rynku reklamy wzrasta. Obecnie obsługujemy wielu wydawców z całego świata. Dlatego też stawiamy mocny nacisk na rozwój technologii, która pozwoli nam stale usprawniać proces monetyzacji powierzchni reklamowych nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Wzmocnienie działu Traffic to kolejna część planu rozwoju naszej marki, który sukcesywnie realizujemy komentuje Paweł Treściński Wiceprezes YieldRiser

____________________________________________________________________________________ YieldRiser powstał w 2015 r. Spółka optymalizuje ponad 200 witryn z Polski oraz zagranicy i ma na swoim koncie więcej niż miliard odsłon miesięcznie. Firmę tworzy zespół doświadczonych ekspertów obecnych na rynku reklamy internetowej od 1997 r. Wielu z nich współtworzyło największe w Polsce sieci reklamowe. Firma oferuje własne rozwiązanie skierowane do wydawców internetowych, dzięki któremu mogą oni zwiększać wyniki sprzedaży swojej powierzchni reklamowej. Więcej o firmie na www.yieldriser.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »