Kultura » Kultura
YOU CAN BUT YOU DON’T HAVE TO - mocne otwarcie kampanii piwa HARDMADE
Możesz lubić sztukę, ale nie musisz w klasycznym wydaniu, możesz skakać do wody, ale nie musisz z wysokiego klifu, możesz jeść na mieście, ale nie musisz tylko w eleganckich knajpach. HARDMADE niczego nie narzuca, zachęca do próbowania nowych rzeczy, ale przede wszystkim do podejmowania decyzji w zgodzie z samym sobą. Marka przeciwstawia się wszechobecnej presji, wie, że łatwiej powiedzieć tak, gdy można powiedzieć nie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Odbiorcy HARDMADE są wyjątkowo różni, każdy z nas ma swoje historie, zajawki, wyznajemy inne wartości. Jesteśmy pokoleniem przebodźcowanych indywidualistów, którzy pragną być akceptowani przez grupę. To wyzwanie skłoniło nas do odwrócenia tradycyjnego myślenia - zaczęliśmy rozkminiać czego nie chcemy. A nie chcemy odczuwać presji, szczególnie w swoim wolnym czasie. Dlatego HARDMADE uwalnia wolny czas przez akceptację wszystkich wyborów. Niezależnie czy chcesz zdobywać szczyty czy leniuchować na kanapie - HARDMADE nie będzie mówił Ci jak masz chillować, przecież Ty wiesz to najlepiej - mówi Filip Kniej, creative director & co-founder / CUKIER grupa kreatywna.
Komunikację dla nowego pokolenia konsumentów stworzyło nowe pokolenie kreatywnych, Spot to ich manifest - pokazują świat, w którym wolny czas pozbawiony jest jakichkolwiek oczekiwań i ograniczeń. Oprócz telewizji, kampania obejmie działania 360: digital, PR, POSM. Za koncept, przygotowanie i nadzór nad komunikacją ATL odpowiada grupa kreatywna CUKIER, spot wyreżyserował Fausto Becatti, a produkcją zajęła się Papaya Films. Za planowanie mediów i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith Poland.
Możesz obejrzeć reklamę HARDMADE, ale nie musisz w TV!
LINK DO SPOTU - https://bit.ly/3mLq4z2
- Oddzieliliśmy poszczególne sceny nowoczesnymi przejściami i jednocześnie wykorzystaliśmy płynną pracę kamery, aby zachować spójność. Język kamery jest luźny i swobodny, łączy każdą postać i scenę, utrzymując flow filmu. Wszystko kręciliśmy super szerokim obiektywem, aby uzyskać immersję z akcją i postaciami. Obsada, to w większości prawdziwi ludzie, talenty, prosto z Instagrama, dzięki czemu mieliśmy pewność, że pokazujemy autentyczne postaci, za którymi stoi historia - mówi Fausto Becatti, reżyser.
HARDMADE to piwo dla nowej generacji młodych dorosłych, pokolenia Y i Z, które oczekują od marek świeżości i autentyczności, pragną żyć po swojemu i czuć się akceptowanym. W sklepach znajdziesz trzy warianty HARDMADE, inspirowane światem ice tea i lemoniad - PEACH ICE TEA CRUSH czyli połączenie piwa i napoju o smaku brzoskwiniowej ice tea, RASPBERRY CRUSH - mix piwa i malinowej lemoniady oraz GRAPEFRUIT CRUSH piwo połączone z grejpfrutową lemoniadą.
Komentarze (0)