Firma » Biznes
Z K2 Precise (Grupa K2) do Havas Media Group – Maciej Godlewski dyrektorem zarządzającym agencji Are
Zobacz więcej zdjęć » |
Zatrudnienie Macieja Godlewskiego to kolejny krok w procesie wzmacniania kompetencji i struktury digital Havas Media Group. W styczniu do agencji dołączył także Łukasz Wiśniewski, który objął stanowisko szefa działu Data Business Intelligence. Od nowego roku do życia została powołana jednostka Havas E-Commerce, na czele której stanął Jacek Celiński, odpowiedzialny za rozwój kompleksowej oferty z zakresu e-commerce marketingu. W 2020 r. do Havas Media Group dołączył Marcin Kordowski, ekspert w wieloletnim doświadczeniem w obszarze content i search marketingu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– W 2021 naszym priorytetem jest dalsza digitalizacja grupy i dynamiczny rozwój agencji Arena Media – mówi CEO HMG Małgorzata Węgierek. – Chcemy, żeby Arena stała się nowoczesną spółką i marką, która jest utożsamiana jako partner i doradca klienta w zakresie zintegrowanej i efektywnej komunikacji. Arena ma duży potencjał wynikający z historii, aktualnego portfolia klientów, a przede wszystkim zespołu i my chcemy ten potencjał wykorzystać w 100%, szczególnie w obszarach usług digitalowych. Dlatego zdecydowaliśmy się na zatrudnienie Maćka Godlewskiego jako dyrektora zarządzającego Areny, co jest strategiczną i bardzo ważną decyzją rozwojową dla naszego biznesu.
Maciej Godlewski spędził blisko 7 lat w grupie K2, gdzie ostatnio pełnił funkcję Chief Growth Officera agencji K2 Precise. Zarządzał wszystkim kluczowymi działami rozwojowymi firmy – od działu strategii digital, przez trading, marketing aż po nowy biznes. Podlegały mu również media nie-digitalowe i dział TV/multiscreen, a jedną z jego głównych ról była integracja komunikacji online oraz offline.
Wcześniej pełnił dodatkowo rolę szefa działu client service agencji K2 Media pracując dla takich klientów jak Nutricia, Pracuj.pl czy Carrefour. Przed dołączeniem do grupy K2 Internet w 2014 roku przez 10 lat zarządzał zespołami obsługującymi największych wówczas klientów Starcomu i liderów swoich kategorii – T-Mobile/Heyah oraz USP Zdrowie.
– Mało jest specjalistów pokroju Maćka na rynku, którzy wywodzą się ze starej jakościowej szkoły planowania i zakupu mediów oraz posiadają zaawansowaną, praktyczną wiedzę digital czy potrafią efektywnie łączyć działania offline z aktywnością w internecie. Tym bardziej cieszymy się z dołączenia Maćka, które traktujemy jako ważny etap rozwoju oferty dla naszych klientów – dodaje Małgorzata Węgierek.
Jednym z priorytetów rozwoju Arena Media i celów nowego szefa agencji mediowej jest dostarczanie klientom efektywnych rozwiązań komunikacyjnych opartych na data driven marketingu i na wiedzy z obszaru e-commerce. To obszar, w którym agencja będzie się rozwijać i planuje kolejne inwestycje.
Arena Media to agencja mediowa, działająca w Polsce od 2010 r. w ramach Havas Media Group, która oferuje kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania strategii komunikacyjnych oraz planowania i zakupu mediów. Arena Media jest członkiem Creative Communication Cluster – organizacji, która zrzesza 25 podmiotów branży komunikacyjnej, a jej polski oddział jest jednym z trzynastu zlokalizowanych w 10 krajach świata. Wśród klientów, którzy zaufali Arena Media znajdują się m.in.: Carrefour Polska, MyLan Healthcare, Dr Oetker, Grupa Tikkurila, Swarovski, AXA, Sarantis, Hermès Paris czy Walmark. Agencja ma na swoim koncie takie nagrody jak Effie, Mixx Awards czy Golden Arrow oraz wyróżnienie „Wzrost Roku” w raporcie Panorama Reklamy 2020 magazynu Press.
Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.
Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne podmioty – Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Socialyse (social media i content marketing). W ramach grupy działa także Havas E-Commerce oraz dział badań i strategii Havas Intelligence. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.
Nadesłał:
PR Communication
|
Komentarze (0)