Dom » Budownictwo
Za nami targi Warsaw Home 2019 – Marka Cersanit zachwyciła inspirującym stoiskiem
Zobacz więcej zdjęć » |
Przez 4 dni - od 3 do 6 października, miłośnicy najnowszych trendów wnętrzarskich i pasjonaci wyjątkowych aranżacji mieli możliwość podziwiać setki wystawców z całej Europy oraz odkrywać wyjątkowe inspiracje w wyposażeniu wnętrz. W tym roku, po raz drugi w wydarzeniu wzięła udział marka Cersanit, której stoisko przybrało kształt nowoczesnego domu podzielonego na kilka stref.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Marka Cersanit podczas tegorocznych targów Warsaw Home 2019 zaskoczyła odwiedzających nowoczesnym stoiskiem podzielonym na kilka stref z gotowymi dedykowanymi aranżacjami. Każda z nich skierowana była do innego odbiorcy, o innych potrzebach, stylach życia i wymaganiach. W Strefie Inspiracyjnej, Cersanit zaprezentował najnowsze kolekcje i największe trendy.
Zaraz po wejściu do wnętrza stoiska, można było podziwiać aranżację przygotowaną specjalnie dla młodej pary. Propozycja wykończenia łazienki dla dwojga opierała się na wykorzystaniu stylu minimalistycznego. Piękno prostoty zostało podkreślone dzięki płytkom z kolekcji MARATONA oraz meblom łazienkowymi z kolekcji CREA od Cersanit. Dla współczesnych singielek marka przygotowała iście instagramową łazienkę pełną najnowszych trendów, takich jak marmur, ciemna zieleń czy pastelowy róż. W projekcie tej przestrzeni, wykorzystana została ceramika z najnowszej kolekcji Cersanit - INVERTO.
Marka Cersanit przygotowała również przestronną i funkcjonalną propozycję przestrzeni z myślą o rodzinie z dziećmi. Projekt ten zaskakiwał swoją funkcjonalnością, dzięki meblom z kolekcji MODUO, które słyną z nieograniczonych możliwości aranżacyjnych. Odwiedzający mogli odkryć także wyjątkowy projekt przestrzeni w klimacie industrialnym - idealnej dla singla lubiącego najnowsze trendy. Jej podstawą były płytki z kolekcji DERN, z efektem rdzy. Połączenie szarości, czerni z odcieniami miedzi, przetarciami i skorodowanymi strukturami metali nadało tajemniczości i niepowtarzalnego charakteru temu wnętrzu.
Przez 4 dni trwania targów, na stoisku można było porozmawiać, nie tylko na temat najnowszych propozycji produktowych, ale także uzyskać informacje o największych trendach, które prezentują kolekcje Cersanit. W Strefie Spotkań zaaranżowanej płytkami serii Grand Concept marki Opoczno, można było uzyskać natomiast informacje na temat oferty produktowej.
Stoisko na targach Warsaw Home 2019 mieściło się w obszarze B2.36, w hali B, na terenie Ptak Warsaw Expo Nadarzyn.
Nadesłał:
z.kukielak@gardenofwords.pl
|
Komentarze (0)