Gospodarka » Przemysł

Żabka i Prosto podbijają polskie ulice w kampanii „Weź to na gorąco!”

Żabka i Prosto podbijają polskie ulice w kampanii „Weź to na gorąco!”
Zobacz więcej zdjęć »
Światy street foodu i streetwearu niespodziewanie zderzyły się w kampanii „Weź to na gorąco!”, promującej ofertę PROSTO z PIECA. Niecodzienna kooperacja marek Żabka i Prosto doprowadziła do stworzenia nowych oryginalnych wzorów ubrań, inspirowanych systemem znaków tworzących przestrzeń miejską.

Co łączy branżę streetwearową z siecią sklepów convenience? Pozornie niewiele. Jednak, jak się okazuje, dla obu tych światów, przestrzeń miejska stanowi ogromną inspirację do rozwijania swojego modelu biznesowego.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Marka Prosto bliskość kultury ulicznej od zawsze ma wpisaną w swoje DNA, a sieć sklepów Żabka na stałe zakorzeniła się w miejskiej infrastrukturze i tkance społecznej, obie firmy połączyły siły w najnowszej kampanii „Weź to na gorąco!", promującej ofertę PROSTO z PIECA.

Modny i kreatywny design efektem współpracy dwóch światów

 

Niestandardowe zderzenie światów Prosto i Żabki zaowocowało nowoczesnym i kreatywnym designem, skoncentrowanym w projekcie „City Transportation Guide". Nazwa projektu jest interpretacją systemu znaków, które organizują miejski ruch i często są źródłem inspiracji dla streewearowych projektantów.

Kolekcja nawiązująca do kampanii Żabki „Weź to na gorąco!" składa się z trzech elementów. Jej podstawą jest klasyczna oversizowa bluza, charakterystyczna dla marki Prosto. Uzupełnieniem odzieżowej oferty są z kolei biały, minimalistyczny T-shirt oraz czapka z daszkiem z neonowym znakiem na froncie.

Jak przystało na kolekcję inspirowaną rodzimą przestrzenią miejską, została ona uszyta w Polsce, we współpracy z lokalnymi szwalniami i dostawcami.

Kolekcja dostępna jest na stronie: www.prosto.com. Wcześniejszy dostęp do kolaboracji Prosto x Żabka jest możliwy po zapisaniu się do newslettera Prosto w zakładce: Early (prosto.com). Współpracy towarzyszy spot reklamowy dostępny m.in. w serwisie YouTube od 29.05.2024 r.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Żabka Polska
http://zabkagroup.com/pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Dziś:
Technologiczna oaza w sercu stolicy: Dreame zaprasza do swojej pierwszej Oficjalnej Strefy Dreame
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »