Gospodarka » Żywność

Żabka rusza z kampanią promująca przejazdy FREENOW

Żabka rusza z kampanią promująca przejazdy FREENOW
Zobacz więcej zdjęć »
Żabka stawia na rozwój ekosystemu usług dostępnych w swojej aplikacji i rusza z kampanią promującą możliwość zamawiania przejazdów FREENOW bezpośrednio z jej poziomu. Aktywność obejmuje działania digitalowe, w tym spot wideo i wykorzystanie autorskiego narzędzia Żabka Ads.

Kampanii towarzyszy akcja promocyjna z nagrodami dla użytkowników - hot dog za 1 żappsa za przejazd oraz kupony rabatowe na kolejne kursy taksówkami.

Kampanię, która potrwa do 7 maja 2025 r., prowadzi dom mediowy Value Media. Jej kluczowym elementem jest utrzymany w lekkim, humorystycznym tonie 30-sekundowy spot reklamowy, którego koncepcję kreatywną opracowała agencja Feeders. Film, dostępny na platformie YouTube, przedstawia klientkę, która z myślą o zamówieniu przejazdu... zjawia się w sklepie Żabka. Ten nietypowy pomysł prowadzi do zabawnego dialogu z ekspedientką i pokazuje nową funkcję aplikacji - możliwość zamawiania taksówki wprost z poziomu Żappki, bez konieczności posiadania osobnego konta w FREENOW.

W ramach kampanii powstały również kreacje statyczne, wykorzystywane w kanałach własnych sieci. Kluczową rolę pełni tutaj Żabka Ads - rozwijane przez sieć narzędzie, umożliwiające prowadzenie kampanii reklamowych blisko decyzji zakupowej. W ramach obecnej kampanii nośniki Żabka Ads wspierają działania promocyjne we wszystkich miastach, w których dostępne są usługi FREENOW. Ich siłą jest szeroki zasięg - obecnie w sieci działa już ponad 2800 cyfrowych ekranów, wyświetlających treści reklamowe w sklepach i ich otoczeniu.

Z Żappką w trasę - i po nagrody

Z kampanią powiązana jest również akcja promocyjna skierowana do użytkowników aplikacji. W siedmiu miastach - Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Rzeszowie i Lublinie - kursują oznakowane logotypami Żabki pojazdy FREENOW. Każdy przejazd takim autem, zamówionym z poziomu Żappki, nagradzany jest kuponem na hot doga, który można odebrać za 1 żappsa.

To jednak nie wszystko. Każdy z 10,7 mln użytkowników Żappki otrzymał również dostęp do kuponu promocyjnego „Rabat 40% na przejazd FREENOW (maksymalnie 12 zł)" w zamian za 200 żappsów. Jedna osoba może odebrać jeden kupon, a oferta obowiązuje do wyczerpania puli lub do 7 maja 2025 r. Kupon można aktywować bezpośrednio podczas zamawiania przejazdu.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Żabka Polska
http://zabkagroup.com/pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »