Gospodarka » Żywność

Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads

Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Zobacz więcej zdjęć »
Żabka Ads - Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka.

Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale i usługi, informacje o wydarzeniach, czy np. akcjach społecznych. Kampanie będą mogły być prowadzone ogólnopolsko i lokalnie, a reklamodawcy otrzymają rekomendacje, w jaki sposób skutecznie docierać ze swoimi przekazami do klientów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Retail media to znana na całym świecie technika marketingowa, oparta na nośnikach digitalowych umiejscowionych bezpośrednio w miejscach zakupów, również tych fizycznych. Ten niezwykle szybko zyskujący na popularności globalny trend zmienia sposób planowania budżetów marketingowych. Już dziś przeznaczany jest na niego 1 z 5 dolarów wydatków mediowych na świecie, a w Polsce niemal połowa marketerów planuje zwiększyć swoje inwestycje w tym obszarze.

Mechanizm Żabka Ads polega na opracowaniu przez zespół Żabki rekomendacji dla partnerów, w celu efektywnego dotarcia do konsumentów danej kategorii. Rekomendacje są przygotowywane przede wszystkim na podstawie skonsolidowanych i w pełni zanonimizowanych danych sprzedażowych, pochodzących z ponad 11 000 sklepów. Wspierająco, statystyki z aplikacji Żappka dostarczają ogólnej wiedzy na temat struktury grupy klientów pod kątem demografii czy preferowanej pory zakupów, natomiast są one zawsze zagregowane, a dostęp do nich regulują zgody samych użytkowników.

- Dzięki Żabka Ads oferujemy reklamodawcom możliwość zwiększenia skuteczności kampanii wspierających wprowadzenie na rynek nowych produktów, aktywacji promocyjnych, a także kampanii storytellingowych przy półce sklepowej. Żabka Ads może być również atrakcyjną formą promocji dla firm spoza sektora FMCG, takich jak np. platformy streamingowe - komentuje Paweł Grabowski, Head of Żabka Nano and unmanned solutions.

Co zyskuje klient? Dzięki Żabka Ads może pozyskać więcej informacji o samym produkcie - będąc przy sklepowej półce, poznać jego historię, dowiedzieć się o nowych wariantach smakowych czy skorzystać z promocji i zniżek, które są lepiej dostosowane do jego potrzeb.

Zainteresowanie Żabka Ads potwierdza pilotażowa kampania przeprowadzona wspólnie z firmą Red Bull.

- W Red Bull Polska cenimy innowacyjne podejście do komunikacji, dlatego zdecydowaliśmy się przetestować Żabka Ads przy promocji limitowanej edycji Red Bull Winter Edition. To rozwiązanie daje markom nowe możliwości precyzyjnego dotarcia do konsumentów w kluczowym momencie podejmowania decyzji zakupowych. Dzięki zaawansowanym narzędziom targetowania oraz skutecznemu wykorzystaniu danych mogliśmy znacząco wzmocnić naszą kampanię i osiągnąć imponujące wyniki. Rozwój sieci nośników takich jak Żabka Ads to nie tylko istotny krok naprzód w kategorii DOOH, ale także atrakcyjna alternatywa dla marek szukających bardziej efektywnych form kontaktu z konsumentami - podsumowuje zespół marketingu Red Bull Polska.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Żabka Polska
http://zabkagroup.com/pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »